لیست نهایی

بایگانی

 

به گزارش انزل وب NFT ها روشی جدید و هیجان انگیز برای داشتن دارایی های دیجیتال هستند. برخلاف دارایی های دیجیتال سنتی، NFT ها توکن های منحصر به فرد و غیرقابل تعویضی هستند که نشان دهنده مالکیت یک دارایی دیجیتال هستند.  NFTها را می توان برای نمایش هر چیزی از آیتم های درون بازی و هنر دیجیتال گرفته تا کلکسیون ها و حتی املاک و مستغلات استفاده کرد، آموزش های NFT صفر تا صد (ساخت، خرید و فروش ان اف تی) با اوکی اکسچنج به شما راهنمایی کامل و آموزش کاملی خواهد داد تا در این زمینه یکی از بهترین ها شوید.

مزایای داشتن NFT  شامل توانایی اثبات مالکیت یک دارایی دیجیتال، توانایی مبادله یا فروش NFT برای سایر دارایی ها یا ارزهای فیات و واقعیت این است که NFT ها نمی توانند مانند دارایی های دیجیتال سنتی تکرار شوند.

چگونه یک NFT بسازیم

اگر می خواهید NFT خود را ایجاد کنید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. ابتدا باید پلتفرم مناسب را انتخاب کنید. پلتفرم های مختلف زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند NFT ایجاد کنید، اما همه آنها برابر نیستند. کمی تحقیق کنید و پلتفرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

هنگامی که یک پلتفرم را انتخاب کردید، باید حساب خود را ایجاد کرده و آن را به کیف پول متصل کنید. باز هم، کیف‌پول‌های مختلفی در دسترس هستند، بنابراین بهترین کیف پول را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. پس از انجام این کار، آماده شروع ایجاد NFT هستید!

فرآیند ایجاد یک NFT بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود، اما اکثر پلتفرم ها از گردش کار مشابهی پیروی می کنند. ابتدا باید نوع دارایی را که می خواهید برای آن NFT ایجاد کنید، انتخاب کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک اثر هنری گرفته تا یک ویدیو کلیپ یا حتی فقط یک توییت ساده. هنگامی که دارایی خود را انتخاب کردید، باید آن را در پلتفرم آپلود کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه دهید. این شامل مواردی مانند عنوان، توضیحات، برچسب‌ها و دسته می‌شود.

پس از تکمیل تمام این موارد، می توانید قیمت NFT خود را تعیین کرده و آن را برای فروش قرار دهید!

نحوه خرید NFT

NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض، دارایی های دیجیتالی هستند که منحصر به فرد هستند و قابل جایگزینی نیستند. آنها اغلب برای نشان دادن مالکیت هنر دیجیتال استفاده می شوند، اما می توانند برای چیزهای دیگری مانند بازی های ویدئویی، موسیقی و موارد دیگر نیز استفاده شوند.

اگر به خرید NFT علاقه دارید، می توانید از داخل سایت اوکی اکسچنج کالکشن های NFT را مشاهده کنید و چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا باید پلتفرمی را پیدا کنید که از NFT ها پشتیبانی کند. همه پلتفرم ها این کار را نمی کنند، بنابراین مهم است که تحقیقات خود را زودتر از موعد انجام دهید. دوم، شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع NFT را می خواهید بخرید. انواع مختلفی از NFT در دسترس هستند، بنابراین کمی وقت بگذارید تا بفهمید کدام یک برای شما مناسب است. در نهایت، هنگامی که یک پلتفرم و یک نوع NFT مورد علاقه خود را پیدا کردید، باید آن را با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنید. بیت‌کوین و اتریوم رایج‌ترین ارزهای رمزنگاری‌شده برای خرید NFT  هستند، بنابراین قبل از خرید NFT مطمئن شوید که مقداری از آن را دارید. شما با سایت اوکی اکسچنج می توانید قیمت ارز بیت کوین را به صورت لحظه ای مشاهده و پیگیری کنید.

نحوه فروش NFT

وقتی صحبت از فروش NFT می شود، چند راه مختلف وجود دارد که می توانید جست و جو  کنید. محبوب ترین روش از طریق بازارهای آنلاین است که در NFT ها تخصص دارند، مانند اوکی اکسچنج. با این حال، اگر به دنبال رویکردی ساده تر هستید، می توانید از پلتفرم هایی مانند Super Rare یا Rarible نیز استفاده کنید که به شما امکان می دهد قیمت خود را تعیین کرده و مستقیماً به خریداران بفروشید.

مزایای داشتن NFT

NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) دارایی های دیجیتالی هستند که بر روی یک بلاک چین ذخیره می شوند. آنها منحصر به فرد هستند و نمی توان آنها را تکرار کرد، و آنها را برای کلکسیون، هنر و سایر موارد دیجیتال ایده آل می کند.

NFTها نسبت به اشکال سنتی مالکیت مزایای زیادی دارند. آنها دائمی هستند و نمی توان آنها را جعل کرد، و آنها را ایمن تر می کند. همچنین می توان آن ها را به راحتی و بدون نیاز به واسطه به فروش رساند. این باعث می شود NFT ها نقدشونده تر از بسیاری از انواع دیگر دارایی ها باشند.

NFT ها همچنین شفافیت و قابلیت ردیابی را ارائه می دهند. از آنجا که آنها در یک بلاک چین ذخیره می شوند، همه تراکنش های مربوط به NFT می توانند توسط هر کسی مشاهده شوند. این به خریداران و فروشندگان این امکان را می دهد که بدانند دقیقاً چه چیزی دریافت می کنند و خطر تقلب را از بین می برد.

خرید و فروش تتر با پی پال نیز دارای اهمیت بالایی هست. این سرویس برای کسانی می‌باشد که قصد شارژ حساب پی پال خود یا دیگران را داشته باشند. در صورتی که شما یک حساب پی پال دارید و قصد خرید از سایت‌ها با اکانت پی پال خود را دارید، می‌توانید با استفاده از سرویس واریز به حساب پی پال، حساب خود را شارژ کرده و نسبت به خرید اقدام کنید.

خطرات سرمایه گذاری در NFT ها

ریسک سرمایه گذاری در NFTها بسیار زیاد است. شاید واضح ترین مورد این باشد که، مانند هر سرمایه گذاری، همیشه احتمال از دست دادن پول وجود دارد. ارزش یک NFT ممکن است به طور ناگهانی و بدون هشدار کاهش یابد و سرمایه‌گذاران را بالا و پایین بگذارد.

پیگیری اخبار ارز دیجیتال با اوکی اکسچنج شما با استفاده از سایت تکیمل و قوی اوکی اکس چنج همیشه به صورت کامل و دقیق از اخبار اطلاع داشته و با توجه به پیشنهاد ها خرید خود را انجام داده یا بر زمان دیگری موکول کنید.

NFTها ابزاری قدرتمند برای هنرمندان، سازندگان و کارآفرینان هستند تا از بلاک چین برای به حداکثر رساندن دسترسی خود استفاده کنند. با آموزش و دانش مناسب، هر کسی می تواند NFT ها را به طور موثر بسازد، بخرد یا بفروشد. امیدواریم توانسته باشیم به شما درک درستی از NFT ها داده باشیم. اکنون زمان آن است که خلاقیت خود را با استفاده از همه چیزهایی که فناوری NFT ارائه می دهد جدی بگیرید و به دنبال آن بروید و موفق شوید.

منبع: اوکی اکسچنج بلاگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۲
blogma uturn