لیست نهایی

بایگانی

بهترین کیف پول های ۲۰۲۳ برای اتریوم و تتر

شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ

با افزایش محبوبیت اتریوم و تتر هر روز، جای تعجب نیست که مردم به دنبال راه‌هایی امن برای ذخیره این دو ارز دیجیتال باشند.

به گزارش بازار، با افزایش محبوبیت اتریوم و تتر هر روز، جای تعجب نیست که مردم به دنبال راه‌هایی امن برای ذخیره این دو ارز دیجیتال باشند. با وجود بسیاری از کیف پول های مختلف موجود در بازار، تصمیم گیری برای اینکه کدام کیف پول برای شما مناسب است دشوار می باشد. در این مقاله، کیف پول های برتر ۲۰۲۳ برای اتریوم و تتر را بررسی خواهیم کرد. بیایید یک نمای کلی از هر کیف پول و ویژگی های آن و همچنین نحوه انتخاب کیف پول مناسب برای شما را با یک دیگر بررسی کنیم. بنابراین اگر به دنبال راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ذخیره سکه های اتریوم یا تتر خود هستید، ادامه مطالب را مطالعه کنید.

رمزارزها در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و با افزایش محبوبیت، نیاز به کیف‌پول‌های امن و قابل اعتماد احساس می‌شود. اتریوم و تتر دو مورد از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال امروزی هستند که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند که آنها را برای انواع مختلف کاربران جذاب می کند.

اتریوم چیست؟

eth یک سیستم عمومی بر پایه‌ی فناوری بلاک چین است که دارای مرورگر،‌ زبان برنامه‌نویسی و سیستم پرداخت مخصوص به خود است. این ارز توسط هیچ کنترل کننده‌ واحد و مرکزی پشتیبانی نمی شود و هزاران سیستم کامپیوتری به صورت داوطلبانه در گوشه و کنار دنیا آن ‌را کنترل می‌کنند. این کاربران و سیستم های کامپیوتری نود یا گره نام دارند و امنیت شبکه و سیستم نیز به عهده‌ی آن‌ها است. خبری از ثبت داده‌ها بر روی یک سرور مرکزی و به صورت محرمانه ای در این ارز نیست. تمامی اطلاعات موجود در شبکه به طور کامل میان نودها توزیع شده است و هر گره یک کپی از تمامی داده‌های بلاک چین را در اختیار دارد.

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین است. رمز ارزهای تتر موجود با معادل ارزهای فیات دلار آمریکا پشتیبانی می شوند که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شوند. توکن های بومی شبکه Tether، با نماد USDT شناخته می شوند و ارزشی معادل ۱ دلار آمریکا را دارند. به زبان ساده قیمت تتر همواره بدون استثنا ثابت و ۱ دلار خواهد بود.

بهترین کیف پول های ۲۰۲۳ برای اتریوم و تتر

کیف پول Ledger Nano S

 Ledger Nano Sیکی از بهترین کیف پول‌های اتریوم و تتر است. این یک کیف پول سخت افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین در مکانی امن ذخیره می کند. Ledger Nano S از ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، لایت کوین و غیره نیز پشتیبانی می کند.

کیف پول Trezor Model T

 Trezor Model Tنسل بعدی کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که به گونه ای طراحی شده است که خزانه جهانی شما برای همه دارایی های دیجیتال شما باشد. سکه ها، گذرواژه ها و سایر کلیدهای دیجیتال خود را با اطمینان ذخیره و رمزگذاری کنید و بدانید که فقط شما می توانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید.  Trezor Model Tدارای یک صفحه نمایش لمسی تمام رنگی است که به شما امکان می دهد به راحتی تراکنش ها را تأیید کنید و دارایی های دیجیتال خود را مدیریت کنید. با پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال و توکن،  Trezor Model Tیکی از همه کاره ترین کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال در بازار است.

KeepKey

 KeepKeyیک کیف پول سخت افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را ذخیره و ایمن می کند.  KeepKey کلید خصوصی شما را با استفاده از تراشه عنصر امن خود تولید می کند و آن را در یک محیط آفلاین ذخیره می کند. KeepKey توسط تعدادی از ویژگی های امنیتی، از جمله احراز هویت دو مرحله ای، یک کد پین و یک عبارت عبور پشتیبانی می شود.

MetaMask

MetaMask یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می دهد اتریوم dApps را در مرورگر خود اجرا کنید. همچنین به شما امکان می دهد با بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشید و آن را به کیف پولی عالی و کارآمد برای کسانی که می خواهند از اتریوم استفاده کنند تبدیل می کند. MetaMask همچنین از Tether پشتیبانی می کند و آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که می خواهند از هر دو ارز استفاده کنند تبدیل می کند.

کیف پول Trust Wallet برای تتر و اتریوم

بهترین کیف پول های ۲۰۲۳ برای اتریوم و تتر

اگر به دنبال کیف پولی برای ذخیره Ethereum و Tether خود هستید،Trust Wallet یک کیف پول موبایل ایمن و کاردرست است که ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال را آسان می کند. باTrust Wallet ، کنترل کاملی بر کلیدهای خصوصی خود خواهید داشت و می توانید به راحتی به صرافی های غیرمتمرکز محبوب (DEX) برای خرید، فروش یا تجارت ارزهای دیجیتال متصل شوید. TrustWallet  همچنین از انواع سکه ها و توکن های محبوب دیگر پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تمام دارایی های رمزنگاری خود را در یک مکان نگه دارید.

چگونه کیف پول مناسب خود را انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از کیف پول‌ها برای اتریوم و تتر موجود است، بنابراین انتخاب کیف پول مناسب برای شما دشوار است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کیف پول در نظر بگیرید:

  • در چه نوع دستگاه هایی می خواهید از کیف پول خود استفاده کنید؟ کیف پول هایی هم برای دستگاه های دسکتاپ و هم برای دستگاه های موبایل وجود دارد.

  • چقدر می خواهید روی کلیدهای خصوصی خود کنترل داشته باشید؟ برخی از کیف پول ها به شما امکان می دهند کلیدهای خصوصی خود را نگه دارید، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که به شخص ثالثی اعتماد کنید.

  • چه ویژگی هایی برای شما مهم است؟ برخی از کیف پول ها ویژگی های پیشرفته تری را نسبت به سایرین ارائه می دهند، مانند پشتیبانی از چندین ارز یا خدمات صرافی یکپارچه.

  • کیف پول چقدر کاربرپسند است؟ برخی از کیف پول ها روش های استفاده مختلف  دارند و ممکن است کمی طول بکشد تا به آنها عادت کنند، در حالی که برخی دیگر با در نظر گرفتن سادگی طراحی شده اند.

شما کاربران می توانید برای مطلع بودن از قیمت و نرخ اتریوم و تتر از سایت اوکی اکسچنج استفاده کنید چون یک سایت قوی، کاربلد و به روز می باشد.

در پایان، یافتن بهترین کیف پول برای اتریوم و تتر در سال ۲۰۲۳ می تواند کار دشواری باشد. گزینه های زیادی وجود دارد که همه آنها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند که ممکن است برای کاربران مختلف جذاب باشد. در نهایت، مهم است که کیف پولی را انتخاب کنید که ایمن و قابل اعتماد باشد و در عین حال دسترسی آسان به وجوه شما را نیز ارائه دهد. امیدواریم این مقاله برای کمک به تصمیم گیری در مورد کیف پول مناسب برای نیازهای خود در سال ۲۰۲۳ مفید بوده باشد!

منبع : https://www.tahlilbazaar.com/news/199228/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%AA%D8%B1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۸
blogma uturn