لیست نهایی

بایگانی

۲۵ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

HTML tutorial

 

اصطلاحاتی مثل بلاک‌چین، کریپتو‌کارنسی، رمز‌ارز، بازار ارز دیجیتال و... از‌جمله اصطلاحات پر‌کاربردی هستند که مدام به گوشتان می‌خورد؛ آیا شما با ویژگی‌ها و کاربرد‌های آن‌ها آشنا هستید؟ همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر، میلیون‌ها کاربر وارد دنیای ارز دیجیتال شده و روز‌به‌روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در‌واقع، با پیشرفت علم و فناوری، مردم از روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی فاصله گرفته و به سمت بازار ارزدیجیتال که وابسته به بانک یا نهاد دولتی نیست، روی آورده‌اند. اما این روش سرمایه‌گذاری هم مثل سرمایه‌گذاری‌های دیگر دارای ریسک می‌باشد که تنها روش کم کردن میزان ریسک، کسب دانش و آگاهی است.

تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران زیادی به خرید بیت‌کوین یا رمز‌ارز‌های دیگر روی آورده‌اند؛ اما آیا تمام آن‌ها موفق به کسب سود می‌شوند؟ قطعا خیر! تعداد زیادی از افراد که بدون آموزش و اطلاعات وارد این بازار مالی شده‌اند، نه‌تنها سودی عاید آن‌ها نشده، بلکه متحمل ضرر و زیان نیز شده‌اند، پس برای موفقیت در این بازار باید با ارزدیجیتال‌هایی که ارزش سرمایه‌گذاری دارند، آشنا شوید.

نگاهی متفاوت به ارزش بازار بیت کوین

ارزش بازار کریپتو‌کارنسی اولین موردی است که به هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد. از نظر ارزش بازار، بیت‌کوین رمز‌ارزیست که به‌خاطر مارکت کپ بالا ریسک سرمایه‌گذاری کم‌تری داشته و جزو رمز‌ارز‌های برتر محسوب می‌شود. از دیگر مواردی که باید به هنگام انتخاب ارز دیجیتال به آن توجه کنید، حجم در گردش است که برای بیت‌کوین بیش‌تر بوده و به همین دلیل برای سرمایه‌گذاری مناسب است. حجم معاملات، از دیگر عوامل نشان‌دهنده محبوبیت یک رمز‌ارز به حساب می‌آید که با‌توجه به حجم معاملات بالا در Bitcoin، مشخص می‌شود که بین تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران محبوب است.

بنابراین، خرید Bitcoin می‌تواند یک مورد مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد؛ چرا‌که با گذشت حدود 14 سال، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده و قیمت آن به‌شدت بالا رفته است. نا‌گفته نماند که روزانه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به خرید و فروش این ارز دیجیتالی پرداخته و حتی از طریق آن می‌توانند به خرید کالا و خدمات نیز بپردازند.

تتر قدرت را از دست نمی دهد!

دلیل همیشه در اوج بودن تتر چیست؟ چرا این ارز دیجیتال با وجود قیمت همواره ثابت، مورد توجه سرمایه‌گذاران است؟ قبل از پاسخ این سؤالات بهتر است که کمی درباره خود تتر اطلاعاتی را کسب کنیم. تتر در ابتدا با نام Rralcoin وارد بازار شد که بعد‌ها به Tethere تغییر کرد. تتر اولین ارزی بود که در سال 2014 با ویژگی متفاوت‌تری از ارز‌های دیجیتال دیگر وارد بازار شد. علتی که باعث می‌شود این ارز دیجیتالی ارزش خود را حفظ کند، به پشتیبان آن، یعنی ارز فیات بر‌می‌گردد. تتر معمولا معادل یک دلار در نظر گرفته می‌شود که تقریبا ثابت است و تغییر چندانی نمی‌کند. به همین جهت به آن استیبل‌کوین گفته می‌شود که در حال حاضر از نظر ارزش بازار، قوی‌ترین محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مهم این رمز‌ارز می‌توانیم به انتقال سریع و آسان پول اشاره کنیم. اگر تصمیم به خرید تتر گرفته‌اید، باید با انواع تتر( اومنی، Erc20، EOS و...) آشنا شوید و سپس با توجه به شرایط خود نوع مناسب آن را انتخاب کنید.

دوره سقوط دوج کوین نزدیک است!

با روی کار آمدن میم‌کوین شیبا‌اینو بعد از دوج‌کوین، نگرانی‌هایی در رابطه با کاهش ارزش دوج در بین طرفدانش به وجود آورد. شاید به این دلیل که با عنوان قاتل دوج‌کوین معرفی شد و این باعث شد سر‌و‌صدای زیادی به‌پا شده و کاربران Dogecoin را بترساند. اما دوج، اولین میم‌کوین محبوبیست که از همان ابتدا هواداران خاص خود را پیدا کرد و به این آسانی جایگاه خود را از دست نخواهد داد. پس این تصور سازندگان و طرفداران شیبا که دوج سقوط خواهد کرد و شیبا از آن‌ها پیشی خواهد گرفت، منطقی نیست.

البته جالب است بدانید که Shibaino در کوتاه‌ترین زمان ممکن رشد بسیار خوبی داشته و سود خوبی را نصیب معامله‌گران کرده است. نکته قابل توجه در زمان خرید و فروش ارز‌های دیجیتالی این است که به معتبر بودن صرافی ارز دیجیتال دقت کنید تا از کلاهبرداری‌های احتمالی جلوگیری کرده باشید. صرافی خوب شما را برای ورود به بازار و سرمایه‌گذاری مطمئن راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد. اوکی اکسچنج یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که با مراجعه به سایت آن‌ها به آدرس https://ok-ex.io/ می‌توانید کلی اطلاعات مفید به‌دست آورده و یک سرمایه‌گذاری ایمن داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۵۵
blogma uturn

HTML tutorial

ارز دیجیتال یا کریپتو کارنسی بر پایه علم رمز نگاری طراحی شده و ماهیت آن‌‌ به گونه‌ای است که تحت کنترل هیچ ارگان‌ یا سازمانی قرار ندارد. بیشتر ارزها به دلیل غیر متمرکز بودن و عدم تغییر پذیری از پلتفرم بلاک چین استفاده می‌کنند. از مزیت‌های این پول دیجیتال، خرید مستقیم و بدون واسطه هست. پس شما برای خرید و فروش این نوع پول به افتتاح حساب بانکی و خدمات بانکی هیچ احتیاجی ندارید و خودتان کنترل پول دیجیتال را بر عهده دارید. ارزهای دیجیتال توسط دستگاهی به نام ماینینگ خلق می‌شوند.

 توکن‌ها هیچ محدودیت مرزی ندارند و می‌توانید در اسرع وقت آن‌ها را به هر نقطه‌ای از جهان انتقال دهید. بازار پر نوسان و فناوری رمز نگاری منحصر به فرد، محبوبیت ارز دیجیتال را در بین کاربران افزایش داده است. رمز‌ارزها برای حل مشکلات دنیای واقعی خلق شده‌اند و شما می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین این توکن را خریداری کرده یا به فروش برسانید. 


دات ششمین رمز ارز برتر جهان

پولکادات در فهرست برترین ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد. دات شکلی از دارایی دیجیتال و توکن بومی شبکه پولکادات می‌باشد، که ارزش چند میلیارد دلاری دارد. پولکادات در واقع یک تکنولوژی شبکه‌ای است که بلاک چین‌های متفاوتی را به یکدیگر متصل می‌کند.  برای خرید دات باید مراحلی نظیر ایجاد حساب کاربری و احراز هویت را پشت سر بگذارید و سپس یک کیف پول دیجیتال ایجاد نمایید. به دو روش می‌توان اقدام به خرید دات نمود: آنلاین و دستی کارت به کارت، که قطعا شیوه آنلاین به جهت سهولت استفاده و سرعت بالای تراکنش مطمئن‌تر است. سرمایه گذاری بر بستر بلاک چین پولکادات مزایای فراوانی دارد؛ قراردادهای هوشمند، امکان ساخت اپلیکیشن و ایجاد پاراچین‌ها از جمله قابلیت‌های این پلتفرم دیجیتال هستند. کیف پول‌های بسیاری از ‌این توکن ارزشمند پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید آن را در کیف‌های دیجیتال مانند پولکا والت، تراست والت، اتمیک والت، اسکودوس، گوادرا، لجر، سیف پل و کول والت پرو ذخیره نمایید. امنیت شبکه polkadot  بالاست و تمام زنجیره‌های متصل به آن می‌توانند از این امنیت بهره ببرند. کاربرد خاص بلاک چین‌های پولکادات این قابلیت را دارند، که کدهای غیر ضروری را حذف کنند و زنجیره‌های بهتری ارائه دهند. صرافی اوکی اکسچنج در حال حاضر از معتبرترین و فعال‌ترین صرافی‌هاست، که در زمینه خرید دات به شما خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. در ادامه برای درک بهتر پولکادات نگاهی به ساختار آن می‌اندازیم. ماهیت این بلاک چین در ذیل آمده است:

پاراچین

این واژه مخفف parallelized chains  می‌باشد و به معنی زنجیره‌های موازی است. پاراچین بلاک چین‌های تک زنجیره‌ای را به شکل موازی و با استفاده از شبکه polkadot  اجرا می‌نماید. پاراچین مشکل مقیاس پذیری را با استفاده از پردازش تراکنش‌ها به شکل موازی حل می‌کند.

ریلی چین

شبکه اصلی polkadot  ریلی چین نام دارد و تمام بلاک چین‌ها به آن وصل می‌شوند‌. ریلی چین  در واقع تمامی مشکلات مربوط به تعامل بین بلاک چین‌ها را حل می‌کند. اجرای صحیح تراکنش‌ها، قراردادهای هوشمند و تعاملات میان زنجیره‌ها از قابلیت‌های ریلی چین به حساب می‌آید.

بریج چین

بریج چین جهت اتصال زنجیره‌هایی که از پروتکل‌های گاورننس یا همان نظردهی پولکادات پشتیبانی نمی‌کنند‌، طراحی شده است.


پروتکل گاورننس در polkadot

نگهداری از ارز دیجیتال دات این امکان را به شما می‌دهد، که به نود ( گره ) این شبکه تبدیل شده و در فرآیند تایید تراکنش‌ها و ایجاد بلاک در ریلی چین شرکت نمایید. به این نودها ولیدیتور گفته می‌شود. نام گره دیگری که در پولکادات وجود دارد، تلفیق کننده است و از وظایف آن می‌توان به نگهداری از زنجیره پاراچین اشاره کرد. فیشرمن‌ها و نامینیتورها هم از لایه‌های امنیت polkadot  هستند و با استیکینگ به امنیت ریلی چین کمک بسیاری می‌کنند. 

اهداف اصلی دات

Polkadot  شباهت بسیاری به اتریوم دارد، اما هدف‌های متفاوتی دارد. این توکن از الگوریتم اجماع اثبات سهام پیروی می‌کند و نیازی به استخراج و مصرف انرژی ندارد.  امتیازهای اصلی این توکن عبارتند از:

  1. هولدرهای ارز دیجیتال دات، بر پروتکل آن حاکمیت دارند. به دارندگان این توکن با ارزش امتیازاتی مانند عملیات اضافه کردن یا حذف پاراچین، تعیین ساختار کارمزد و تغییرات پروتکل تعلق می‌گیرد.

  2. پولکادات برای کسانی که در شبکه دات فعالیت زیادی دارند، پاداش‌هایی در قالب همین ارز  در نظر می‌گیرد.

 

آینده‌ای روشن در انتظار لونا

لونا با نماد اختصاری Luna  توسط شرکت ترا لبز در کشور کره جنوبی خلق شده است. این ارز توکن بومی اکوسیستم ترالوناست و مبتنی بر شبکه بلاک چین طراحی گردیده است. در ابتدا ترا یا همان لونا با کاهش قیمت مواجه شد، اما پس از مدتی به یک ارز پرهیاهو در بازار تبدیل گردید و خریداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. سرمایه گذاران با خرید لونا پاداش زیادی از شبکه ترا دریافت می‌کنند و همین امر سبب افزایش ارزش  آن می‌گردد. از موفقیت‌های ترا می‌توان به توسعه چند پروژه رمزارزی مانند انکرپروتکل و میرور پروتکل اشاره نمود که بر افزایش سرعت لونا بسیار تأثیرگذار بود. هدف اصلی پلتفرم ترا کاهش رقابت و ایجاد ثبات در بازار است‌. کیف پول‌های لجر، کوینومی و کیپ‌کی از امن‌ترین والت‌های دیجیتال و مناسب برای ذخیره‌سازی لونا می‌باشند. پیش بینی شده که این ارز پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد.


 تتر از پیشروان بازار رمز ارزها

تتر با واحد اختصاری Usdt  یکی از  ارزهای دیجیتال پرطرفدار است، که قیمت ثابتی دارد و در برابر نوسانات بازار از شما محافظت می‌کند. این ارز با ثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگری می‌باشند. تتر بسیار قدرتمند عمل کرده و با ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش به یک رمز ارز محبوب تبدیل شده است. برترین مزیت تتر انتقال دلار به صورت دیجیتالی است، همچنین ارسال و دریافت آن به سادگی انجام می‌گیرد. ثبات قیمت، سرعت بالا و کارمزد کم از دیگر خصوصیات این رمز ارز هستند.  این ارز مجازی توسط هیچ نهاد متمرکزی پشتیبانی نمی‌شود. با خرید تتر در جهت حفظ ارزش دارایی‌های خود گام برمی‌دارید، چراکه از نوسانات شدید بازار در امان خواهید ماند. این توکن به سه بلاک چین متفاوت متصل است و در اصل سه نوع تتر داریم که در عمل  یکی هستند. با مراجعه به کیف پول خود از نوع آن مطلع خواهید شد. کیف پول‌های مناسب خرید این ارز تراست والت، کوینومی، اتمیک، لجر و ترزور می‌باشند.  صرافی‌های مطرحی نظیر  اوکی اکسنچج که بیش از ۴۰۰ نوع ارز دیجیتال دارند، از تتر پشتیبانی می‌کنند و  برای انجام مبادلات خود می‌توانید به آن سر بزنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۵۲
blogma uturn
HTML tutorial

 

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به‌ شدت رونق پیدا کرده است.  به طوری که افراد فعال در این حوزه نسبت به دو سال اخیر چند برابر شده‌اند. ارز‌های دیجیتال یک بازار سرمایه نوپا  است که فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری  و رسیدن به سود است. خرید بیت‌ کوین و دیگر ارزها در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است. اوکی اکسچنج یکی از بهترین بسترها برای خرید فروش ارزهای دیجیتال است. 

C:\Users\haj hossein\Desktop\رمزارز.jpg

چرا باید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

بازار رمزارزها و پول‌های دیجیتالی قدمت زیادی ندارد، اما در مدت کمی آنچنان سود ده و با بازده بالا بوده که توانسته است نظر افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. این بازار قدمتی کمتر از سی سال دارد که در مقایسه با دیگر بازارهای مالی بسیار کمتر است، اما در طی این سال‌های کم توانسته سودهای هنگفتی را برای افراد بسیار زیادی به ارمغان بیاورد. مهم‌ترین عاملی که باعث شده ارزهای دیجیتال به این سرعت رشد کنند و به این بازدهی بسیار بالا برسند، پیشرفت سریع تکنولوژی و دیجیتالی شدن خدمات مختلف است. در واقع رمزارزها برای تأیید تراکنش‌های بانکی به وجود آمده‌اند و اصلی‌ترین عامل رشد آن‌ها الکترونیکی شدن خدمات مالی است. مهم‌ترین دلیلی که می‌توان برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها آورد، مقاومت آن‌ها در برابر تورم است. یکی از بزرگ‌ترین معضلات اقتصادی در کشور ما مقابله با تورم است. بانک مرکزی با چاپ کردن پول و تزریق آن به بازار باعث ایجاد تورم می‌شود. اما رویکرد ارزهای دیجیتال به شکلی است که دچار تورم نمی‌شوند. با خرید بیت کوین و دیگر ارزها سرمایه خود را از بی‌ارزش شدن به دلیل تورم در امان نگه می‌دارید. ارزهای دیجیتال به شکلی طراحی شده‌اند که تعداد مشخصی برای آن‌ها وجود دارد و از آن تعداد بیشتر نمی‌شوند. مشخص بودن تعداد آن‌ها باعث شده تا این ارزها دچار تورم نشوند و همچنین تورم جهانی بر آن‌ها تأثیر نگذارد و ارزش آن‌ها حفظ شود. خرید ارز دیجیتال مزیت دیگری نیز دارد و آن دور زدن تحریم است. با خرید بیت کوین می‌توانید حتی در ایران که از طرف سایر کشورها تحریم است، خرید فروش انجام دهید و مبلغ مورد نظر را با بیت کوین به حساب طرف دیگر معامله انتقال دهید. هزینه تراکنش پایین و همچنین بازدهی بالا دیگر دلایلی است که می‌توان برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها به آن اشاره کرد. همچنین نقد شوندگی این ارزها بسیار بالا است که این مزیت مهمی به شمار می‌آید. 

C:\Users\haj hossein\Desktop\5479544.jpg

منبعی معتبر برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

زمانی که افراد می‌خواهند به این بازار وارد شوند و اقدام به خرید بیت کوین یا سایر ارزها نمایند، نیاز به یک سایت معتبر برای خرید و فروش این ارزها دارند. در حال حاضر سایت‌های بسیار زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما هر سایت شرایط و کارمزد متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و انتخاب بهترین سایت برای خرید فروش رمزارز بسیار دشوار است. برای شروع معامله و خرید تتر و دیگر ارزها شما ابتدا باید در سایتی که چنین خدماتی را ارائه می‌کند، ثبت‌نام کنید و علاوه‌برآن برای خود کیف پول ارزهای دیجیتال ایجاد کنید تا بتوانید بر روی آن رمزارز خریداری شده را مشاهده و نگه داری کنید. اما اینکه کدام سایت‌ها و صرافی‌ها برای خرید و فروش و معاملات ارزهای دیجیتال مناسب هستند، نیاز به بررسی و مقایسه سایت‌های مختلف با یکدیگر و در نظر داشتن نکاتی است که بهتر است پیش از ثبت‌نام در یک سایت، اطلاعات کافی در این‌باره را کسب نمایید.

ویژگی‌های سایت معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سایت‌های خرید فروش ارزهای دیجیتال در این سال‌های اخیر بسیار زیاد شده‌اند. اما هر سایت ضوابط و شرایط معاملاتی خاص خود را دارد. برای اینکه بهترین سایت را برای انجام این معاملات انتخاب کنید. اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که سایت دارای تمامی مجوزهای لازم برای کسب و کار الکترونیک باشد. با داشتن این مجوزها می‌توانید با خیال راحت از درگاه‌های پرداخت این سایت‌ها استفاده کنید و نگران جعلی بودن آن‌ها نباشید. همچنین باید سعی کنید سایتی را انتخاب کنید که درصد کارمزد دریافتی آن در ازای تراکنش‌ها پایین باشد. با این ویژگی شما هزینه کمتری برای انجام خرید و فروش‌ها متحمل می‌شوید. همچنین داشتن سابقه در این حوزه بسیار مهم است. سایت‌هایی که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند، خدمات بهتری دارند و باگ‌های کمتری در آن‌ها مشاهده می‌شود. کامل بودن لیست ارزهای موجود در این صرافی یا سایت نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. بعضی از سایت‌ها و یا صرافی‌ها فقط از تعداد خاصی رمزارز پشتیبانی می‌کنند. برای خرید بیت کوین و سایر رمزارزها به سایتی مراجعه کنید که پشتیبانی آنلاین داشته باشد و در تمام طول شبانه روز پاسخگو مشکلات شما باشند. در ادامه یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در این حوزه را معرفی می‌کنیم. 

معرفی سایت اوکی اکسچنج 

سایت اوکی اکسچنج یکی از فعالان در زمینه خرید و فروش همه ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید برای خرید بیت کوین و یا سایر رمزارزها از این سایت اقدام کنید. این سایت بیش از چهارصد رمزارز را برای خرید فروش پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از این تعداد رمزارز امکان بسیار خوبی است که این سایت فراهم کرده است. پشتیبانی بیست و چهار ساعته دیگر مزیت بزرگ سایت اوکی اکسچنج می‌باشد. این سایت بیشتر از هفتاد پشتیبان دارد که در تمام طول شبانه روز پاسخگو مشکلات و سؤالات کاربران هستند. سابقه این سایت بیشتر از پنج سال است که در زمینه ارزهای دیجیتال که بسیار نوپا است، سابقه زیادی به حساب می‌آید. این سایت تا کنون بیشتر از یک میلیون مشتری از سراسر ایران داشته و آمار فروش خود را در سایت برای جلب اطمینان کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال ورود به بازار رمزارزها هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها این سایت است.

C:\Users\haj hossein\Desktop\1702740.jpg

نتیجه‌گیری

بازار ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی نوپا است، که به دلیل بازده بسیار زیادی که داشته، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. برای ورود به این بازار ابتدا نیاز به ساخت کیف پول مجازی و سپس مراجعه به یک صرافی معتبر برای خرید رمزارز دارید. سایت اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر و قابل‌اعتماد در این حوزه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۵۰
blogma uturn

HTML tutorial

 

دنیای دیجیتالی هر روز پیشرفت بیشتری می‌کند. به ‌طوری ‌که حتی پول‌ها نیز به سمت مجازی شدن رفته‌اند. رمزارزها پول‌های مجازی هستند که در این مدت بازار آن‌ها بسیار داغ شده است. خرید بیت کوین و دیگر کوین‌های موجود در بازار می‌تواند سرمایه شما را افزایش چشم‌گیری دهد.

C:\Users\ya hagh\Desktop\Img20190930153917234.jpg

ارزهای دیجیتال چقدر عمر دارند؟

ارزهای دیجیتال یک سیستم نو پا هستند و کمتر از سی سال است که به وجود آمده‌اند. این ارزها یک روش برای تأیید کردن تراکنش‌های بانکی بودند که بسیار گسترده شدند. بسیاری از ارزهای معروفی که این روزها اسم آن‌ها را می‌شنوید کمتر از ده سال است که به وجود آمده‌اند. از زمانی که خدمات بانکی و پرداخت‌ها به سمت الکترونیکی شدن رفت، ارزهای دیجیتال نیز به سرعت پیشرفت کردند. ارزهای دیجیتال ویژگی‌هایی دارند که در واحدهای پول حقیقی وجود ندارد و همین ویژگی‌ها باعث شده تا در بین سرمایه داران و سرمایه گذاران محبوب شوند. خرید بیت کوین و یا رمزارزهای دیگر اکنون به یکی از اصلی‌ترین روش‌های تجارت برای سرمایه داران شده است. ضعف‌هایی که در واحد پول‌های حقیقی وجود داشت، نیازی را به وجود آورد که ارزهای دیجیتال آن‌ها را برآورده می‌کنند. باوجود زمان کمی که از به وجود آمدن این کوین‌ها می‌گذرد، آن‌ها توانسته‌اند سودهای بسیار زیادی را نصیب سهام داران خود کنند و همین موضوع باعث شده تا این روزها نام این کوین ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

دلیل پیدایش ارز دیجیتال 

همان طور که گفته شد، ارزهای دیجیتال ابتدا برای تأیید تراکنش‌های بانکی به وجود آمدند، اما ویژگی‌های داشتند که ضعف  پول‌های حقیقی را پوشش می‌داد و این ویژگی‌ها دلیل پیداش انواع بیشتر ارزهای دیجیتال و شکوفایی آن‌ها شد.  اولین موضوع متمرکز بودن پول‌های حقیقی بود. در سیستم پول‌های حقیقی بانک‌ها به عنوان واسطه بودند و همه تمرکز پول‌ها در بانک‌های جهانی و یا ذخایر دولت‌ها است؛ اما در ارزهای دیجیتال این گونه نیست و سیستم آن‌ها غیرمتمرکز و واسطه در آن از بین رفته است. نکته دوم تورم در پول‌های حقیقی بود. اگر شما پول حقیقی خود را پس‌انداز کنید و آن را در حساب و یا خانه نگهدارید با گذر زمان و تورم ارزش پولی که پس انداز کرده‌اید، کاهش پیدا می‌کند. دلیل این اتفاق هم چاپ شدن پول جدید و تزریق آن به بازار است. هرچه حجم پول در گردش افزایش پیدا می‌کند، تورم بیشتر شده و ارزش پول کم می‌شود. اما این ضعف در ارزهای دیجیتال وجود ندارد و شما با خرید بیت کوین می‌توانید سرمایه خود را از تورم در امان نگه دارید. دلیل کم نشدن ارزش رمزارزها این است که تعداد آن‌ها مشخص می‌باشد و از یک تعدادی بیشتر تجاوز نمی‌کنند و هیچگاه از آن عدد مشخص میزان هیچ رمزارزی بیشتر نمی‌شود، به همین دلیل ارزش آن‌ها ثابت می‌ماند و دچار تورم نمی‌شود. با خرید تتر و یا دیگر ارزها سرمایه خود را از بی ارزش شدن حفظ می‌کنید. همچنین با ارزهای دیجیتال می‌توان همه تحریم‌های مالی را دور زد و معاملات بین‌المللی انجام داد. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\p25-+(2).jpg

روش خرید رمزارزها

خرید رمزارزها روشی مشابه خرید دلار و دیگر واحدهای پول را دارد. شما برای تهیه رمزارز به صرافی‌هایی که رمزارز ارائه می‌کنند باید مراجعه کنید و در ازای دارایی خود رمزارز تهیه کنید. البته پیش از آن نیاز به یک حساب ارزهای دیجیتال هم دارید، مانند حساب بانکی، تفاوت روش گرفتن رمزارز با خرید دلار تنها این است که همه پروسه خرید ارز دیجیتال به صورت مجازی صورت می‌گیرد. در سال‌های اخیر که رمزارزها در بین ایرانی‌ها نیز رواج پیدا کرد و افراد با سوددهی این بازار آشنا شدند، به تدریج امکان خرید ریالی این رمزارزها از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی فراهم شد. تا پیش از آن خرید رمزارزها بسیار سخت بود زیرا افراد برای تهیه آن‌ها باید ابتدا پول خود را تبدیل به دلار کرده و از طریق صرافی‌های خارجی اقدام به خرید می‌کردند که بخش زیادی از پول آن‌ها صرف دادن کارمزدهای سنگین می‌شد. سایت‌های زیادی در ایران در این سال‌ها شروع به فعالیت در حوزه رمزارزها کرده‌اند و صرافی‌های آنلاین بسیار زیادی به وجود آمده است که از طریق آن‌ها می‌توانند اقدام به خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال کنید. اما انتخاب بهترین صرافی در بین صرافی‌های موجود کمی سخت است. 

بهترین صرافی آنلاین رمزارزها

از زمان پر رونق شدن بازار ارزهای دیجیتال در ایران، افرادی که توانایی و تخصص کافی در این زمینه را داشتند، شروع به طراحی صرافی آنلاین و ارائه خدمات به افراد فعال در این حوزه کردند. یکی از سایت‌هایی که از باسابقه‌ترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود و کادر بسیار باتجربه‌ای دارد، سایت اوکی اکسچنج است. این سایت  با بیشتر از پنج سال تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال به خوبی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان خود را کسب نماید و در طی این پنج سال تعداد مشتریان این صرافی آنلاین از مرز یک میلیون نفر گذشته که این نشان از اعتبار این صرافی است. دلیل داشتن این میزان مشتری خدمات فوق‌العاده این سایت است. پشتیبانی این سایت بیست و چهار ساعته می‌باشد و هفتاد پشتیبان آماده هستند تا مشکلات کاربران را رفع و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهند. علاوه بر این موضوع کارمزد دریافتی آن‌ها نیز بسیار پایین است. همچنین این سایت بیشتر از چهارصد نوع رمزارز را ارائه می‌کند و شما علاوه بر خرید بیت کوین می‌توانید جهت خرید دیگر رمزارزها نیز از این سایت اقدام کنید. فرصت سرمایه گذاری در رمزارزها بسیار بی‌نظیر است و این بازار مالی در سال‌های گذشته با بازدهی بسیار بالای خود ظرفیتش برای سرمایه گذاری را ثابت کرده است. به لطف صرافی‌های آنلاین ایرانی مانند  اوکی اکسچنج که امکان خرید ریالی ارزهای دیجیتال را فراهم کرده ، شما به راحتی می‌توانید سرمایه خود را به رمزارزها تبدیل کنید و به این شکل هم به سود می‌رسید و هم پول خود را از خطر تورم حفظ می‌کنید. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\ZfqzpHhJd4TU.jpg

 

نتیجه‌گیری

بازار مالی جدیدی در این سال‌ها به اسم ارزهای دیجیتال شکل گرفت که ابتدا تنها طرحی برای تأیید تراکنش‌های الکترونیکی بود. اما ظرفیت بالای آن‌ها باعث شد تا بیشتر مورد توجه افراد قرار بگیرد. با افزایش شهرت این بازار پای آن به کشور ما هم باز شد و اکنون می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین مثل اوکی اکسچنج اقدام به خرید بیت کوین و دیگر ارزها کنید و فرصت سرمایه گذاری از این بازار را از دست ندهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۴۲
blogma uturn

HTML tutorial

خرید ارز دیجیتال به صورت اتفاقی رخ نمیدهد. هر سود و ضرری که در آن باشد بستگی به تحلیل و عملکرد معامله‌گر خواهد داشت. بیشک هر سرمایهگذاری به دنبال یک ارز مطمئن است که سوددهی بالایی داشته باشد تا بتواند سرمایه خود را دو برابر و یا حتی چند برابر کند. به این منظور شما باید پیش از هر اقدامی انواع ارزها را بشناسید و با شناخت کافی دست به انتخاب و خرید و فروش بزنید. در کنار آن باید به سراغ یک مرجع امن هم بروید که مطابق با قوانین باشد و تمامی معاملههای شما را پشتیبانی دهد. صرافی اوکی اکسچنج با ارائه خدمات آنلاین بهترین بستر را برای معاملههای شما فراهم کرده است که برای خرید ارز دیجیتال و همچنین فروش آن میتوانید به این صرافی مراجعه کنید. 

بیت کوین یا شیبا؟ کدامیک بهتر است؟

تعداد توکنها، میم کوینها و در اصطلاح کلی رمز ارزها در دنیای دیجیتال امروزی بسیار بیشتر از شناخت شما است. اما در این میان بیت کوین بیشترین محبوبیت را دارد. افزایش سود این ارز در سال های اخیر باعث شده است که حسابی توجه همگان را به خود جلب نماید و سود زیادی هم عاید سرمایهداران کند. در کنار آن، ازرهای کوچک و به اصطلاح کم اهمیتتری هم وجود دارد که سن کمی داشته و با همان سن کم طرفدران بخصوصی را برای خود جلب کرده‌اند. یکی از اینها، شیبا اینو است که در سال 2020 بوجود آمده و با درخشش خود نگاه همگان را در بازار به خود جلب کرده است و به لطف آن به فروش بالایی دست یافته است. اما برای پاسخ به این سوال که کدامیک از آنها بهتر است؟ باید هر یک را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داد. 

شیبا اینو تازه وارد محبوب ارزهای دیجیتال 

این میم کوین 2 ساله، به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارد بسیار معامله میشود. سرعت آن بسیار بالا است و همچنین قیمت اولیه بسیار پایینی هم دارد که سبب شده است تا با هر میزان سرمایهای بتوانید آن را خریداری نمایید. همچنین دغدغه اصلی آن بوجود آوردن ارز غیر متمرکز است. این رمز ارز در رتبه 11 بازار جا خوش کرده است و آیندهای درخشان در پیش روی آن است. البته میتوان این ارز را یک آزمایش در نظر گرفت که شباهتهای زیادی به دوج کوین هم دارد. علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت از این ارز به عنوان سرگرمی، انعام و ... هم میتوانید استفاده کنید و بسیار کار راه بنداز است. به همین خاطر در روزهای اخیر خرید و فروش شیبا بسیار رواج یافته است. 

بیت کوین غول قدرتمند بازار 

در چند سال اخیر بیت کوین به اندازهای برای معاملهگران سودآور بوده است که به عنوان غول بازار امروز شناخته شود. غولی که بعد از به شهرت رسیدن، رقبای زیادی برای خود رقم زد که با الگو گرفتن از بیت کوین هم نتوانستند از آن پیشی بگیرند. این ارز در بستر غیر متمرکز بلاک چین است که ارزش پولی دارد و قیمت آن هم رفته رفته بیشتر میشود. بیت کوین سرعت بالایی دارد و برای انجام تراکنشها نیز تضمین میدهد. علاوه بر آن دارای کارمزد پایینی است که باعث شده بسیار پر طرفدار شود. این ارز به عنوان امن ترین ارز دیجیتال هم شناخته شده است. بیت کوین در مسیر طول و درازی که برای خود دارد براثر عوامل گوناگونی ممکن است با افزایش و کاهش قیمت مواجه شود. برخی از عوامل تاثیر گذار در آن عبارتند از: فورک، قوانین رگولاتوری، رویدادهای سیاسی، هاوینگ و ... . 

تجربه معاملات سریع با اوکی اکسچنج

اگر قصد خرید ارز دیجیتال و یا فروش بیت کوین و دیگر ارزهای خود را دارید، باید به یک صرافی مطمئن بروید. صرافی که بتواند در نهایت امنیت و در سریعترین زمان ممکن کار شما را راه بیاندازد و جدای از آن کارمزد پایینی هم داشته باشد. کند بودن مفهومی برای این صرافی ندارد و سرعت عمل بالای آن جز مهمترین مزیتها به حساب میآید. اوکی اکسچنج یک صرافی با سابقه است که با عملکرد علی خود در این زمینه بسیار شناخته شده و حرفهای زیادی برای گفتن دارد که میتوانید شما هم برای انجام معاملههای خود با مراجعه به آدرس سایت www.ok-ex.io از آن بهره ببرید. این صرافی از ارزهای مختلفی پشتیبانی میکند که بیت کوین و شیبا اینو تنها دو نمونه از آنها است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۱۹
blogma uturn

HTML tutorial

 

رمزارزها در طی سال‌های گذشته سروصدای زیادی کرده‌ و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کردند. خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این زمینه در چند سال اخیر گسترش پیدا کرده و علاقه‌مندان به این زمینه زیاد شده‌اند. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\cQleY5LGPT5s.jpg

ارز دیجیتال چیست؟

کریپتو کارنسی ‌ یا رمزارزها به دسته‌ای از پول‌های دیجیتال گفته می‌شود که رمزگذاری شده‌اند و برای تراکنش‌های مالی به کار می‌روند. ارزهای دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند، یعنی تنها در کامپیوترها هستند و هیچ بانکی سکه یا پول رمزارز تولید نمی‌کنند. همچنین این ارزها داری سیستم غیر متمرکز است. غیر متمرکز به این معنا است که برای این کوین‌ها بانک مرکزی یا سرور مرکزی وجود ندارد و در میان هزاران شبکه توزیع شده‌اند. سیستم ارزهای دیجیتال برعکس پول‌های واقعی است. سیستم پول واقعی متمرکز و تمرکز پول در بانک‌های مرکزی است. اما در رمزارزها بانک یا همان واسط قابل اعتماد حذف شده است و به صورت غیر متمرکز مدیریت می‌شود. یکی از دلایل شکوفایی و پیشرفت این ارزها نیز همین سیستم است. کوین‌های مختلف هر یک اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند و کارایی مختلفی دارند. با توجه به میزان بهینه سازی کوین و مفیدتر بودن اهداف و کارایی آن کوین‌ها سوددهی متفاوت دارند. به همین دلیل در انتخاب رمز ارز باید دقت کرده و آن را هم از نظر تکنیکال و هم فاندامنتالی تحلیل کنید. 


 

دلیل سوددهی ارزهای دیجیتالی 

در این سال‌ها افراد زیادی با خرید بیت کوین و یا خرید دیگر ارزها به سود بسیاری رسیدند و این موضوع باعث شد تا دیگر سرمایه داران نیز به بازار رمزارزها علاقه‌مند شوند. گسترش اینترنت و خدمات پرداختی و الکترونیکی اولین و مهم‌ترین عامل در گسترش رمزارزها بود. هرچه دنیا به سمت دیجیتالی شدن برود، احتیاج به این سیستم بیشتر می‌شود و کارایی‌های آن در حوزه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند. در ابتدا تنها برای تأیید تراکنش‌ها از کوین‌ها استفاده می‌شد، اما اکنون با رمزارزها می توان به صورت مستقیم خرید و فروش و مبادله کرد. تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ امکان خرید محصولات خود با کوین‌های مختلف را فراهم کرده‌اند. در حال حاضر امکان خرید ماشین، رزرو هتل، سفارش غذا و حتی پیش خرید آلبوم موسیقی با رمزارزها وجود دارد. ساکنین اروپا با خرید ارزهای دیجیتال می‌توانند علاوه بر سرمایه گذاری به صورت مستقیم با این کوین‌ها معامله کنند. دلیل دیگر سوددهی ارز دیجیتال ضد تورم بودن آن است. رمز ارزها به این صورت هستند که در کد نویسی آن‌ها حداکثر تعداد آن‌ها مشخص شده و تا یک تعداد معینی تولید می‌شوند و هیچ کوینی از تعدادی که برایش مشخص شده بیشتر نمی‌شود. این موضوع باعث شده تا همیشه ارزش ارزهای دیجیتال حفظ و دچار تورم نشوند. این موضوع در پول‌های واقعی وجود ندارد و دائماً پول در حال چاپ شدن است و میزان پول در گردش در حال افزایش است. افزایش میزان پول باعث کاهش ارزش آن و ایجاد تورم می‌گردد. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\156573777.jpg

 

چه ارزهایی بازده دارند؟

خرید ارز دیجیتال نیاز به اطلاعات و دانشی دارد که به کمک آن‌ها بتوانید کوین‌های مختلف را تحلیل و بررسی کنید. یکی از سایت‌های معتبر که امکان خرید و فروش شیبا و بیش از چهارصد کوین دیگر در آن وجود دارد، سایت اوکی اکسچنج است. این سایت علاوه بر فروش بیت کوین و دیگر کوین‌ها دوره‌های آموزش در حوزه رمزارز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید تا مهارت خود را افزایش دهید. شیبا یکی از سهم‌هایی بود که بازده بسیار زیادی داشت و سرمایه گذاران خود را به سود خوبی رساند. خرید شیبا و دیگر کوین‌ها را اگر با تحلیل درست همراه باشد، بازده بالایی دارد. 

سایت معتبر برای خرید رمزارز

سایت‌های زیادی در زمینه خرید فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. یکی از سایت‌های قدیمی و معتبر در این حوزه سایت اوکی اکسچنج به آدرس  https://ok-ex.io است. این سایت خرید و فروش کوین‌ها مختلف را انجام می‌دهد. تا قبل از وجود صرافی‌های آنلاین ایرانی، خرید ارز دیجیتال بسیار سخت بود، زیرا باید از طریق سایت‌های خارجی و به دلار خرید می‌کردید. اما الان اوکی اکسچنج امکان خرید ریالی را فراهم کرده و همچنین پشتیبانی بیست و چهار ساعته و فعال دارد که می‌توانید مشکلات خود را با پشتیبانی مطرح کرده و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ بگیرید. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\Img20190930153917234.jpg

نتیجه‌گیری

خرید ارز دیجیتال، از روش‌های جدید سرمایه گذاری است که باتوجه به ظرفیت بالای این بازار، انتخاب بسیار خوبی است. انواع کوین‌ها را می‌توانید از صرافی اوکی اکسچنج تهیه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۳:۱۷
blogma uturn

HTML tutorial

 

ارز‌های دیجیتال به عنوان پول‌های آنلاین شناخته می‌شوند که حالت فیزیکی ندارند و به صورت الکترونیکی ذخیره شده یا میان اشخاص به صورت مجازی رد و بدل می‌شوند. ارز‌های دیجیتال به ارزش‌هایی گفته می‌شوند که در بستر فضا مجازی طراحی شده‌اند.

با پیشرفت‌های جهانی در حوزه اینترنت و الکترونیک تراکنش‌های مربوط به انتقال سرمایه از طریق ارز‌های دیجیتال به صورت آنی انجام می‌شود و محدودیت مرزی ندارد. ارز‌های دیجیتال انواع گوناگونی دارند که دوج کوین و تتر نمونهای از این رمز ارز‌ها هستند.  

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ - پایگاه خبری-تحلیلی تفاهم آنلاین

 

رمز ارز تتر چیست؟

 

یکی از انواع ارز‌های دیجیتال تتر است که معمولاً قیمت ثابتی دارد و ارزش هر یک تتر برابر با یک دلار است. این ارز دیجیتال جزئی از استیبل کوین‌هاست که ارز با ثبات شناخته می‌شوند و از پشتوانه کالا و دارایی‌های خاصی برخوردارند. در واقع زمانی که ارزش دارایی‌های موجود در پشتوانه تتر کاهش و یا افزایش پیدا کند، قیمت این رمز ارز نیز تغییر می‌کند.

زمانی که شما برای سرمایه‌ گذاری ارز دیجیتال تتر خریداری می‌کنید، سرمایه شما از نوسانات موجود در بازار ارز‌های دیجیتال در‌ امان می‌ماند و ارز تتر به صرافی و کیف پول‌ها به آسانی قابل انتقال است. مالک رمز ارز تتر شرکت آیفینکس است و واحد اختصاری آن USTD است.

 

رمز ارز تتر چگونه کار می‌کند؟

 

هنگام تولید هر واحد تتر معمولا در ذخایر بانکی یک دلار آمریکا ذخیره می‌شود و به عنوان پشتوانه این ارز شناخته می‌شود. برای ثابت نگه داشتن قیمت تتر بر روی یک دلار باید به اندازه تتر عرضه شده در بازار، پشتوانه مالی در خزانه بانک ذخیره شود. تفاوت ارز دیجیتال تتر نسبت به ارز‌های دیجیتال دیگر نامحدود بودن این ارز است که بر اساس تقاضای بازار واحد‌های جدید USTD به بازار عرضه می‌شود.

انجام تراکنش با واحد‌ تتر غیر متمرکز است و بر روی بلاک چین‌های بزرگ اجرا می‌شود اما توزیع واحد‌های تتر متمرکز است و به همین دلیل تتر به عنوان ارز دیجیتال متمرکز شناخته می‌شود.

 

هر آنچه درباره ارز دیجیتال تتر باید بدانید! - تجارت‌نیوز

 

نحوه خرید تتر

 

برای خرید تتر دو روش‌ متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید انواع ارز‌های دیجیتال را در صرافی‌های خارجی به تتر تبدیل کنید و یا با مراجعه به سایت‌های ایرانی به طور مستقیم تتر بخرید. البته بهتر است بدانید به دلیل وجود تحریم‌ها ممکن است صرافی‌های خارجی به شما اجازه فعالیت ندهند و حساب شما در خطر مسدود شدن قرار بگیرد.

بنابراین بهتر است برای خرید تتر به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. خرید ارز دیجیتال در این سایت به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و پشتیبانی آنلاین دارد. هنگام خرید نماد تتر را در قسمت جستجو سایت سرچ کنید و این ارز را به میزان دلخواه خریداری کنید.

 

رمز ارز دوج کوین چیست؟

 

ارز دیجیتال دوج کوین دارای رمز نگاری است و به عنوان یک جایگزین قابل دسترس‌تر نسبت به بیت کوین شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال یک پلتفرم غیر متمرکز است که کاربران به راحتی می‌توانند در آن پول خود را به صورت آنلاین انتقال دهند. این رمز ارز در ابتدا به صورت یک شوخی و سرگرمی تولید شد و سپس به عنوان یکی از مهم‌ترین ارز‌های دیجیتال در بازار‌های آنلاین شناخته شد.

برای نام ‌گذاری و طراحی لوگو اختصاصی دوج کوین از نژاد سگ شیبا تقلید شده است. ارز دیجیتال دوج کوین برای استخراج شدن به شبکه لایت کوین وابستگی دارد. اصلی‌ترین علت تبدیل شدن این رمز ارز به یک برند معتبر به دلیل داستان جذاب طراحی آن و جامعه پویایی است که دوج کوین را حمایت می‌کند. واحد اختصاری رمز ارز دوج کوین DOGE است.

 

دوج کوین؛ از شوخی تا رتبه ۱۴ بازار | آسان بیت کوین

 

رمز ارز دوج کوین چگونه کار می‌کند؟

 

برای توسعه دوج کوین از کد‌های یک شبکه به نام لاکی کوین استفاده می‌شود و لاکی کوین نیز یک فورک از لایت کوین است که در نهایت همه این ارزها به بیت کوین می‌رسند. به همین دلیل ساختار و چگونگی فعالیت دوج کوین همانند بیت کوین و لایت کوین است. این رمز ارز بر اساس الگوریتم اثبات کار یا ماینینگ فعالیت می‌کند.

دوج کوین‌های عرضه شده در ابتدا محدود بود اما پس از اینکه این رمز ارز به شهرت جهانی در بازار‌های مالی رسید، تولید ‌کنندگان آن خاصیت ضد تورمی را از این ارز حذف کردند و به همین دلیل در حال حاضر دوج کوین به صورت نامحدود استخراج می‌شود.

نحوه خرید دوج کوین

 

شما برای خرید دوج کوین می‌توانید از دو طریق عمل کنید. در روش اول میتوانید بیت کوین را در صرافی‌های خارجی به دوج کوین تبدیل کنید و در روش دوم از سایت‌های ایرانی به صورت مستقیم دوج کوین بخرید. بیشتر صرافی‌های ایرانی به دلیل نامحدود بودن دوج کوین از آن پشتیبانی می‌کنند. 

شما برای خرید می‌توانید به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید و به صورت ۲۴ ساعته به خرید ارز دیجیتال دوج کوین بپردازید. هنگام خرید ابتدا واحد اختصاری دوج کوین را در قسمت جستجو سایت بنویسید و پس از اطمینان از داشتن موجودی در حساب‌های کاربری این رمز ارز را به آسانی خریداری کنید.

 

نوسان ارز دوج کوین - وین سیگنال

 

نتیجه‌ گیری

 

امروزه به دلیل اهمیت ارز‌های دیجیتال در انجام تجارت‌های جهانی فعالیت در این بازار‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است و خرید انواع ارز‌های دیجیتال در سطح اینترنت هر لحظه در حال انجام است. رمز ارز دیجیتال دوج کوین محدودیتی در تعداد سکه‌های در گردش ندارد و جامعه پیرامون دوج به عنوان پشتوانه این ارز شناخته می‌شود.

رمز ارز تتر از نظر ارزش مالی در رده سوم بازار‌های مالی قرار دارد و به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین ارزهای دیجیتال است. تتر به دلیل ثابت بودن قیمت، یک ارز مطمئن برای سرمایه ‌گذاری است. البته انجام هر نوع خرید و فروش در بازار‌های آنلاین به دلیل ریسک‌ پذیری بالا نیاز به آگاهی و دقت کافی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۲:۴۳
blogma uturn

HTML tutorial

 

این روزها توجه سرمایه گذاران ارز دیجیتال به سمت خرید دات جلب شده است زیرا ساختار منحصر به فرد این ارز موجب شده تا این افراد با توجه به دانشی که در این زمینه دارند آینده خوبی را برای آن پیش بینی کنند، لذا اغلب سایت‌های خارجی و همچنین سایت ایرانی اوکی اکسچنج این ارز را در دسته ارزهای مورد معامله قرار داده اند و اکثریت کیف پول‌های دیجیتال نیز مکان امنی را برای خریداران و سرمایه گذراران ارز دات ایجاد کرده و در اختیارشان قرار می‌دهند.

با مراجعه به اغلب سایت‌های خارجی و داخلی به راحتی می‌توانید به این نکته پی ببرید آینده ای که برای ارز دات پیش بینی شده است تا چه حد روشن و سودده است که حتی سرمایه گذران تازه وارد نیز برای خرید دات و خرید تتر از اوکی اکسچنج اقدام میکنند و این امر در افزایش قیمت آن نیز تاثیر زیادی داشته است.

 

هدف از خرید دات 

ارز دات که با علامت اختصاری DOT و همچنین نام پولکادات نیز شناخته می‌شود با ارزش 36 میلیارد دلار که برای آن تخمین زدهاند توانسته است تاکنون رتبه 4 را در بازار از آن خود کند لذا می‌توان گفت سهم آن در  کل بازار حدودا 2  درصد است.

ارز دات به رهبری فردی به نام گاوین وود و جوتا اشتاینر که از مدیران سابق اتریوم هستند تولید و ساخته شد و بنیاد web3 نیز از آن پشتیبانی کرد، این ارز در شبکه با هزاران بلاکچین و تراکنش‌هایی با سرعت بالا و ارزان توانسته است در رتبههای بالای بازار قرار گیرد و تمامی‌افرادی که با خرید آن سرمایه گذاراری کردهاند امید فراوانی به جهش فوق سریع آن در طی سالهای پیش رو دارند.

استیکینگ، مدیریت دارایی و اتصال بین بلاکچین‌ها سه هدف ارز دات هستند که موجب شده تا این ارز در بلاکچین پولکادات برای به انجام رساندن آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرانی که از توکن دات برخوردارند قابلیت کنترل کامل بر شبکه پولکادات را دارند در صورتی که این امکان برای دیگر بلاکچین‌ها وجود ندارد، که این امر بدین معنا است که کاربران می‌توانند در صورتی که هر گونه وقایع مهمی‌در شبکه صورت پذیرد مانند به روز رسانی و اصلاح پروتکل‌ها در آن مشارکت داشته باشند و این مورد یکی از مهم ترین قابلیت‌هایی است که در شبکه پولکادات وجود دارد و بیانگر ویژگی غیرمتمرکز بودن آن برای تمامی‌کاربران است.

ارز دات مورد استقبال پروژه‌های معرف و معتبری نظیر کوساما و سورا قرار گرفته است که موجب شده تا کاربرانی که با امید بالایی به درخشانی آینده ای که این ارز در پیش دارد برای خرید آن اقدام کنند و انتظار می‌رود تا سال آینده قیمت ارز دات دارای بازدهی بسیار بالایی باشد.

ماموریت اصلی ارز دات که در بلاکچین پولکادات قرار دارد به قرار ذیل است:

  1. حاکمیت: هولدرهایی که برای ارز دات در نظر گرفته شده اند به صورت دقیق و کامل این پروتکل را در کنترل خود قرار می‌دهند و سایر امتیازات نظیر تعیین ساختار کارمزد، تغییرات پروتکل و عملیات اضافه ‌سازی یا حذف پاراچین در پروتکل که در اختیار ماینرهای دیگر پلتفرم‌ها قرار داده شده است به ارز دات نیز اختصاص داده می‌شود اگرچه واگذاری این امتیازات به دارندگان آن به صورت کاملا رسمی‌نمی‌باشد ولیکن در جریانات تصمیم گیری به جهت هولد کردن توکن‌ها قابلیت مشارکت خواهند داشت.

  2. عملیات: سرمایه گذارانی که برای خرید دات اقدام کرده اند شیوه کاری نظام پولکادات را تسهیل می‌کنند، البته باید بدانید هولدرای ارز دات برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی لازم است ضمن حفظ یکپارچگی به صورت مداوم در شبکه مشارکت فعالی داشته باشند.

  3. پرداخت: مکانیسم شبکه پولکادات براساس الگوریتم گواه بر سهام صورت گرفته است بدین معنا که اعضای این شبکه برای سنجش اعتبار و افزایش پاراچین‌ها بایستی مقداری توکن را به صورت وثیقه در شبکه قرار دهند و پس از ان شبکه نیز کاربرانی که دارای توکن دات بوده و همچنین آن‌هایی که در شبکه فعال هستند را شناسایی کرده و پاداش‌هایی را به صورت ارز دات به آنان اختصاص می‌دهد.

 

چگونگی خرید دات از اوکی اکسچنج و نگهداری آن

همه ما می‌دانیم که بهترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال  از جمله خرید دات و خرید لونا مراجعه یک سایت معتبر و با سابقه است که برای این منظور اوکی اکسچنج می‌توان یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی در این زمینه باشد، برای خرید دات از این سایت می‌توانید به یکی از روش‌های ذیل عمل کنید:

  1. خرید دات به صورت مستقیم از اوکی اکسچنج با ریال و از طریق کارت بانکی

  2. خرید بیت کوین از این سایت با ریال و کارت بانکی و تبدیل آن به ارز دات در صرافی‌های خارجی 

در زمان مراجعه به سایت اوکی اکسچنج بعد از وارد نمودن نام و دیگر مشخصات هویتی می‌توانید به صورت مستقیم با کارت بانکی برای خرید ارز دات اقدام کنید.

قابل ذکر است که اوکی اکسچنج از بهترین و معتبرترین ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند که پولکادات یک نمونه بارز آن می‌باشد و به منظور ارائه خدمات به کاربران خود کارمزد معاملاتی بی نظیری پرداخت می‌کند، پس از ورود به سایت بعد از ثبت نام و احراز مشخصات هویتی خود به صورت مستقیم به درگاه بازار معاملاتی همتا به همتا وارد می‌شوید و سپس می‌توانید به خرید دات و یا حتی فروش آن نیز بپردازید البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که برای خرید ارز در اوکی اکسچنج بایستی حتما مدارک خود را بارگذاری نمایید.

سخن پایانی

سایت اوکی اکسچنج به منظور راحتی کاربران برای خرید ارز دیجیتال اقدام به راه اندازی برنامه و اپلیکیشنی که بر روی گوشی‌های هوشمند قابل نصب می‌باشد کرده است که از این طریق کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی به راحتی برای خرید و فروش ارز دیجیتال تنها از طریق گوشی همراه اقدام کنند.

همچنین در سایت اوکی اکسچنج قیمت لحظهای انواع ارزهای دیجیتال در صفحه نخست آن موجود میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۲:۳۶
blogma uturn

HTML tutorial

با توجه به اپیدمی کرونا بیزنس‌های آنلاین و خرید ارز دیجیتال به حد زیادی گسترش یافت. به گونه‌ای که اکثر مردم با چشم‌وگوش بسته و بدون این‌که کوچک‌ترین اطلاعاتی در این زمینه داشته باشند، تمام سرمایه خود را در این راه قرار داده‌اند. البته بازار ارز دیجیتال نیز رو سفید شد و توانست رضایت اکثر مردم را جلب کرده و آن‌ها را به سوددهی بالا برساند. به این ترتیب  محبوبیت این بیزینس روز‌به‌روز و حتی ثانیه‌به‌ثانیه بیشتر شد و افراد زیادی سرمایه‌های هنگفت خود را وارد بازار ارز دیجیتال کردند. ناگفته نماند در کسب‌وکار‌های ارز دیجیتال علاوه بر سود‌دهی، امکان ضرر و زیان نیز هست.

 بنابراین متقاضیان باید در این زمینه اطلاعات دقیق کسب کنند و بتوانند به خوبی با اتفاقاتی که بر اساس نوسانات قیمت رخ می‌دهد، خودشان را وفق دهند. با توجه به گسترش این نوع کسب‌و‌کار افراد زیادی از این موقعیت استفاده کردند، در نتیجه سایت‌ها و صرافی‌های زیادی را به وجود آوردند. از این میان سایت اوکی اکسچنج توانست بهترین عملکرد داشته و برترین خدمات را به کاربران ارائه دهد و محبوبیت زیادی کسب کند. برای آشنایی بیشتر با بیزنس ارز دیجیتال به سایت اوکی اکسچنج مراجعه فرمایید.


تحت شعاع قرار گرفتن ارز‌های دیجیتال با قدرت خارق‌العاده  بیت کوین

طرح ابتدایی بیت کوین توسط ساتوشی ناکوموتو به وجود آمد و این شخص بعد از معرفی بیت کوین ناپدید شد. با ناپدید شدن ناکوموتو نه تنها بیت کوین ضعیف و از پا افتاده نشد، بلکه روزبه‌روز قوت گرفت و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. به گونه‌ای که ارزهای دیجیتال دیگری همچون لایت کوین، اتریوم و تتر از آن الگو گرفتن و در نهایت به رقابت با بیت کوین پرداختند. اما بیت کوین توانست در رقابت با سایر رقبا پیروز میدان شود و پرچم خود را در میان سرمایه‌گذاران به احتزاز درآورد‌. برای خرید بیت کوین هیچ محدودیتی برای متقاضیان وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند با در اختیار داشتن حداقل سرمایه وارد بورس و ارز دیجیتال شوند.

اشخاص برای این‌که بتوانند در این بیزینس عملکرد خوبی داشته باشند، باید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کرده و بی‌گدار به آب نزنند. افرادی که در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند باید با اخبار به‌روز آن هماهنگ باشند و هر زمان که قیمت بورس و پول دیجیتالی افزایش یافت به فروش بیت کوین اقدام کنند تا به سوددهی برسند.




تلاش بی‌وقفه ارز شیبا اینو برای نابودی دوج کوین

از ارزهای دیجیتال که پس از روی کار آمدن بیت کوین و دوج کوین توانست به خوبی ظاهر شود و درصد بیشتری از سرمایه‌گذاری‌ها را به خود اختصاص دهد، ارز شیبا اینو بود. شیبا اینو از همان ابتدا نیز خود را با قدرت جلوه داد و با نماد سگ ژاپنی در میان افراد در سرتاسر جهان شناخته شد. این ارز دیجیتال با الگو گرفتن از دوج کوین وارد بازار شد. اما پس از این‌که اوج گرفت، افسار پاره کرد و در صدد نابودی دوج کوین در برابر این ارز دیجیتال اعلان جنگ کرد. اما شیبا اینو در رقابت با بیت کوین نتوانست پیروز میدان شود و در برابر این ارز دیجیتال ناکام ماند. درست است، که شیبا اینو در میان ارز‌های دیجیتال بسیار نامی شد، اما فقط توانست در زمینه‌ سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بیشتر برای سرگرمی حرفی برای گفتن داشته باشد. این ارز دیجیتال از دسته میم کوین‌ها بوده و بیشتر جنبه فان و سرگرمی دارد. اما با این حال بسیار پرطرفدار بوده و در سرتاسر جهان شهرت پیدا کرده است. برای این‌که خرید و فروش شیبا به بهترین نحو صورت بگیرد، متقاضیان باید از سایت‌های مربوطه اطلاعات لازم را کسب کرده و اولین گام را محکم و استوار بردارند‌.





اوکی اکسچنج قلب تپنده ارز دیجیتال

کسب‌و‌کارهای اینترنتی و ارز‌های دیجیتال در سرتاسر جهان گسترده شده و بخش عظیمی از سرمایه گذاری‌ها را تحت شعاع قرار داده است. در زمان همه‌گیری کرونا با توجه به این‌که تمام افراد به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال روی آوردند، این بیزنس افت پیدا کرد. اما توانست پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره قوی‌تر از قبل ظاهر شود. بر همین اساس اوکی اکسچنج وارد عمل شد تا بتواند در رابطه با ارزهای دیجیتال بهترین اطلاعات و خدمات را عرضه کند. به شما توصیه می‌کنیم پیش از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از اطلاعات مفید سایت اوکی اکسچنج به آدرس  https://ok-ex.io   غافل نشوید.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۲:۲۸
blogma uturn

HTML tutorial

 

تعریف ارز دیجیتال توسط صرافی اوکی اکسچنج

ارز‌های دیجیتال، پول‌هایی هستند که بر‌اساس علم رمزنگاری برای استفاده مردم دنیا ساخته شده‌اند. این ارز‌ها را می‌توان بدون هیچ واسطه‌ای و به صورت مستقیم خریداری کرد یا آنها را به شخص دیگری ارسال کرد. خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی‌ها انجام می‌شود. برای مثال خرید دات و خرید لونا که دو مورد از رمز‌ارز‌های قابل خرید از صرافی اوکی اکسچنج هستند. هدف ساخت هر کدام از ارز‌های دیجیتال با هم متفاوت است. برخی از آنها به دنبال مقیاس پذیری شبکه اتریوم هستند تا کاربران در روبرویی با طیف زیادی از برنامه‌های غیر‌متمرکز تجربه خوبی داشته باشند. برای این منظور ساخت این ارز‌ها بر پایه بلاک چین انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های رمز‌ ارز‌ها این است که می‌توانید بدون محدودیت مرزی آنها را به تمام نقاط دنیا ارسال کنید. 

خرید دات انتخابی برای حرفهای‌ها

در سال ۲۰۱۴ پولکادات توسط یکی از بنیانگذاران اتروم ساخته شد. ارز پولکادات که با نام دات نیز شناخته شده است، برای توسعه دهندگان به منظور رفع اشکالات تعامل پذیری و همینطور مقیاس پذیری ساخته شد. این شبکه برای رفع مشکلات بلاک چین‌ها که نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند، ارتباط بر‌قرار می‌کند و انتقال اطلاعات و رمز ارز‌ها را آسان تر می‌کند. یکی از مزایای پولکادات این است که می‌تواند شما را به خرید دات تشویق کند. این شبکه برای بر‌طرف کردن مشکل ارتباطات آهسته میان بلاک چین‌ها طراحی شده است. این پروتکل سعی می‌کند تا به حفظ امنیت و همینطور انتقال ارز‌های دیجیتال کمک کند. بلاک چین‌ها پس از ارتباط با پروتکل دات، به صورت موازی با یکدیگر به تعامل و کار کردن می‌پردازند. این اتفاق باعث افزایش نقاط قوت بلاک چین‌ها می‌شود. 

مزایای ارز دات

مقیاس پذیری: این شبکه با استفاده از روش شاردینگ ناهمگون، تراکنش‌ها را به صورت موازی انجام می‌دهد. روش گفته شده این امکان را به شبکه دات می‌دهد تا تعداد زیادی تراکنش را به صورت همزمان پردازش کند و محدودیتی در این زمینه نداشته باشد.

مدیریت غیر متمرکز: تمامی ‌افراد دارنده ارز دیجیتال دات می‌توانند برای تغییر پروتکل پیشنهاد‌های خود را ارائه دهند و همچنین به پیشنهاد‌های موجود نیز رای دهند. آنها می‌توانند در انتخاب حاکمیت نیز نقش داشته باشند.

تعامل پذیری: امکان مبادله ارز، تعامل پذیری، اشتراک گذاری عملکرد و پیام رسانی از دیگر مزایای خرید دات است.

آشنایی با ارز لونا و خرید آن 

برای آشنایی با ارز دیجیتال لونا ابتدا لازم است تا با پروتکل ترا آشنا شویم. پروتکل ترا یک پروژه بلاک چین گسترش یافته است. که کار اصلی آن قدرت دادن به برنامه‌های رمزنگاری شده و مالی است. ارز دیجیتال لونا توکن ترا است که به منظور حاکمیت، سهام و وثیقه استفاده می‌شود. برای مثال افراد برای انجام معاملات، توکن‌های خود را به عنوان وثیقه قرار می‌دهند و در ادامه نسبت به قیمت سهام لونا جایزه دریافت می‌کنند‌. پس افراد می‌توانند با خرید لونا، توکن‌ها را اشتراک گذاری کنند تا با دریافت جایزه در پیشنهاد‌های حاکمیت رای گیری کنند. ترا در دسته بلاک چین‌ها با قرارداد‌های هوشمند قرار می‌گیرد که از کازماس، یکی از رقیبان خرید دات بهره می‌برد. بنیان گذاری ارز دیجیتال لونا توسط شرکت بلاک چین کره‌ای در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. هدف ارز دیجیتال لونا، عادلانه تر کردن رشد و توسعه اقتصادی و استفاده از نمایندگان غیر متمرکز به جای استفاده از نمایندگان دولت است. اگر تعادل عرضه این ارز بهم بخورد، می‌سوزد و باید تا زمان به تعادل برگشتن دوباره عرضه آن صبر کند.

مزیت های خرید لونا

همانند هر ارز دیگری، معامله و خرید لونا نیز برایتان مزایایی را به همراه خواهد داشت که مهم‌ترین آن ها عبارتند از:

امکان برنامه ریزی دوباره: این شبکه امکان برنامه ریزی دوباره را به برنامه نویسان می‌دهد. همینطور برنامه نویسان می‌توانند با نوشتن قرارداد‌های هوشمندانه، برای خود درآمدزایی کنند.

آسان کردن تراکنش ها: دیگر به کارت‌های اعتباری، رفتن به بانک‌ها و صرافی‌ها و استفاده از درگاه‌های بانکی نیازی ندارید به همین آسانی و چه چیزی بهتر از این؟

ارز دیجیتال تتر  و معامله‌ای ایمن 

خرید این ارز بر خلاف خرید دات و خرید لونا، یکی از با ثبات ترین خرید‌های بازار‌های مالی است، زیرا قیمت این ارز همواره بدون تغییر است. تتر جزو قدرتمندترین ارز‌های با ثبات در دنیا است، که  دارای دو کاربرد اصلی است. اولین کاربرد دور ماندن و نزدیک نشدن به نوسان‌های شدید بازار‌های ارز دیجیتال و دومین کاربرد منتقل کردن آسان و سریع پول به صرافی و کیف پول، به صورت دلار است. توزیع تتر در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار انجام شد. خرید تتر برای افرادی که می‌خواهند سرمایه خود را از نوسانات بازار‌های دیجیتال دور نگه دارند بسیار مناسب است. به دلیل عرضه شدن این ارز روی بلاک چین‌های متفاوت دسترسی بسیار آسانی دارد و می‌توانید آن را در کیف پول‌های متفاوت نیز ذخیره کنید. 

مزایای تتر

تسهیل تراکنش ها: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن برای یکدیگر در تمام نقاط دنیا پول بفرستید. همچنین به دلیل زمان بر بودن و پر‌هزینه بودن انتقال پول توسط بانک‌ها و ثابت بودن قیمت این ارز بهترین راه برای انتقال پول است.

امکان وام دهی: تعدادی از صرافی‌های ارز به شما این امکان را می‌دهند تا در صورت تمایل ارز‌های خود را وام دهید. بسیاری از افراد از این راه سود‌های بزرگی کردند زیرا سوددهی از این کار بالا است. 

معامله: تتر به دلیل ثابت بودن قیمت گزینه مناسبی برای معامله بین ارز‌های دیجیتال است‌. می‌توانید این روش را جایگزین معامله‌های وقت گیر پول نقد بکنید تا در زمان و سرمایه تان صرفه جویی شود.

سوددهی بالا با صرافی اوکی اکسچنج 

صرافی اوکی اکسچنج به دلیل امکانات خوبی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، گزینه مناسبی برای خرید دات، خرید لونا و دیگر ارز‌های بازار مالی است. می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی، با پشتیبان آنلاین صرافی اوکی اکسچنج تماس بگیرید‌. همینطور می‌توانید با دریافت اپلیکشن این صرافی به تجارتی حرفه‌ای بپردازید. صرافی اوکی اکسچنج با بیش از ۴ سال سابقه در این زمینه، امکان معامله، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را به شما می‌دهد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۲:۲۵
blogma uturn