لیست نهایی

بایگانی

بررسی نحوه خرید ارز دیجیتال تتر و دوج کوین

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳ ب.ظ

HTML tutorial

 

ارز‌های دیجیتال به عنوان پول‌های آنلاین شناخته می‌شوند که حالت فیزیکی ندارند و به صورت الکترونیکی ذخیره شده یا میان اشخاص به صورت مجازی رد و بدل می‌شوند. ارز‌های دیجیتال به ارزش‌هایی گفته می‌شوند که در بستر فضا مجازی طراحی شده‌اند.

با پیشرفت‌های جهانی در حوزه اینترنت و الکترونیک تراکنش‌های مربوط به انتقال سرمایه از طریق ارز‌های دیجیتال به صورت آنی انجام می‌شود و محدودیت مرزی ندارد. ارز‌های دیجیتال انواع گوناگونی دارند که دوج کوین و تتر نمونهای از این رمز ارز‌ها هستند.  

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ - پایگاه خبری-تحلیلی تفاهم آنلاین

 

رمز ارز تتر چیست؟

 

یکی از انواع ارز‌های دیجیتال تتر است که معمولاً قیمت ثابتی دارد و ارزش هر یک تتر برابر با یک دلار است. این ارز دیجیتال جزئی از استیبل کوین‌هاست که ارز با ثبات شناخته می‌شوند و از پشتوانه کالا و دارایی‌های خاصی برخوردارند. در واقع زمانی که ارزش دارایی‌های موجود در پشتوانه تتر کاهش و یا افزایش پیدا کند، قیمت این رمز ارز نیز تغییر می‌کند.

زمانی که شما برای سرمایه‌ گذاری ارز دیجیتال تتر خریداری می‌کنید، سرمایه شما از نوسانات موجود در بازار ارز‌های دیجیتال در‌ امان می‌ماند و ارز تتر به صرافی و کیف پول‌ها به آسانی قابل انتقال است. مالک رمز ارز تتر شرکت آیفینکس است و واحد اختصاری آن USTD است.

 

رمز ارز تتر چگونه کار می‌کند؟

 

هنگام تولید هر واحد تتر معمولا در ذخایر بانکی یک دلار آمریکا ذخیره می‌شود و به عنوان پشتوانه این ارز شناخته می‌شود. برای ثابت نگه داشتن قیمت تتر بر روی یک دلار باید به اندازه تتر عرضه شده در بازار، پشتوانه مالی در خزانه بانک ذخیره شود. تفاوت ارز دیجیتال تتر نسبت به ارز‌های دیجیتال دیگر نامحدود بودن این ارز است که بر اساس تقاضای بازار واحد‌های جدید USTD به بازار عرضه می‌شود.

انجام تراکنش با واحد‌ تتر غیر متمرکز است و بر روی بلاک چین‌های بزرگ اجرا می‌شود اما توزیع واحد‌های تتر متمرکز است و به همین دلیل تتر به عنوان ارز دیجیتال متمرکز شناخته می‌شود.

 

هر آنچه درباره ارز دیجیتال تتر باید بدانید! - تجارت‌نیوز

 

نحوه خرید تتر

 

برای خرید تتر دو روش‌ متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید انواع ارز‌های دیجیتال را در صرافی‌های خارجی به تتر تبدیل کنید و یا با مراجعه به سایت‌های ایرانی به طور مستقیم تتر بخرید. البته بهتر است بدانید به دلیل وجود تحریم‌ها ممکن است صرافی‌های خارجی به شما اجازه فعالیت ندهند و حساب شما در خطر مسدود شدن قرار بگیرد.

بنابراین بهتر است برای خرید تتر به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. خرید ارز دیجیتال در این سایت به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و پشتیبانی آنلاین دارد. هنگام خرید نماد تتر را در قسمت جستجو سایت سرچ کنید و این ارز را به میزان دلخواه خریداری کنید.

 

رمز ارز دوج کوین چیست؟

 

ارز دیجیتال دوج کوین دارای رمز نگاری است و به عنوان یک جایگزین قابل دسترس‌تر نسبت به بیت کوین شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال یک پلتفرم غیر متمرکز است که کاربران به راحتی می‌توانند در آن پول خود را به صورت آنلاین انتقال دهند. این رمز ارز در ابتدا به صورت یک شوخی و سرگرمی تولید شد و سپس به عنوان یکی از مهم‌ترین ارز‌های دیجیتال در بازار‌های آنلاین شناخته شد.

برای نام ‌گذاری و طراحی لوگو اختصاصی دوج کوین از نژاد سگ شیبا تقلید شده است. ارز دیجیتال دوج کوین برای استخراج شدن به شبکه لایت کوین وابستگی دارد. اصلی‌ترین علت تبدیل شدن این رمز ارز به یک برند معتبر به دلیل داستان جذاب طراحی آن و جامعه پویایی است که دوج کوین را حمایت می‌کند. واحد اختصاری رمز ارز دوج کوین DOGE است.

 

دوج کوین؛ از شوخی تا رتبه ۱۴ بازار | آسان بیت کوین

 

رمز ارز دوج کوین چگونه کار می‌کند؟

 

برای توسعه دوج کوین از کد‌های یک شبکه به نام لاکی کوین استفاده می‌شود و لاکی کوین نیز یک فورک از لایت کوین است که در نهایت همه این ارزها به بیت کوین می‌رسند. به همین دلیل ساختار و چگونگی فعالیت دوج کوین همانند بیت کوین و لایت کوین است. این رمز ارز بر اساس الگوریتم اثبات کار یا ماینینگ فعالیت می‌کند.

دوج کوین‌های عرضه شده در ابتدا محدود بود اما پس از اینکه این رمز ارز به شهرت جهانی در بازار‌های مالی رسید، تولید ‌کنندگان آن خاصیت ضد تورمی را از این ارز حذف کردند و به همین دلیل در حال حاضر دوج کوین به صورت نامحدود استخراج می‌شود.

نحوه خرید دوج کوین

 

شما برای خرید دوج کوین می‌توانید از دو طریق عمل کنید. در روش اول میتوانید بیت کوین را در صرافی‌های خارجی به دوج کوین تبدیل کنید و در روش دوم از سایت‌های ایرانی به صورت مستقیم دوج کوین بخرید. بیشتر صرافی‌های ایرانی به دلیل نامحدود بودن دوج کوین از آن پشتیبانی می‌کنند. 

شما برای خرید می‌توانید به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید و به صورت ۲۴ ساعته به خرید ارز دیجیتال دوج کوین بپردازید. هنگام خرید ابتدا واحد اختصاری دوج کوین را در قسمت جستجو سایت بنویسید و پس از اطمینان از داشتن موجودی در حساب‌های کاربری این رمز ارز را به آسانی خریداری کنید.

 

نوسان ارز دوج کوین - وین سیگنال

 

نتیجه‌ گیری

 

امروزه به دلیل اهمیت ارز‌های دیجیتال در انجام تجارت‌های جهانی فعالیت در این بازار‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است و خرید انواع ارز‌های دیجیتال در سطح اینترنت هر لحظه در حال انجام است. رمز ارز دیجیتال دوج کوین محدودیتی در تعداد سکه‌های در گردش ندارد و جامعه پیرامون دوج به عنوان پشتوانه این ارز شناخته می‌شود.

رمز ارز تتر از نظر ارزش مالی در رده سوم بازار‌های مالی قرار دارد و به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین ارزهای دیجیتال است. تتر به دلیل ثابت بودن قیمت، یک ارز مطمئن برای سرمایه ‌گذاری است. البته انجام هر نوع خرید و فروش در بازار‌های آنلاین به دلیل ریسک‌ پذیری بالا نیاز به آگاهی و دقت کافی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
blogma uturn