لیست نهایی

بایگانی

تعریف ارز دیجیتال توسط صرافی اوکی اکسچنج

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵ ب.ظ

HTML tutorial

 

تعریف ارز دیجیتال توسط صرافی اوکی اکسچنج

ارز‌های دیجیتال، پول‌هایی هستند که بر‌اساس علم رمزنگاری برای استفاده مردم دنیا ساخته شده‌اند. این ارز‌ها را می‌توان بدون هیچ واسطه‌ای و به صورت مستقیم خریداری کرد یا آنها را به شخص دیگری ارسال کرد. خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی‌ها انجام می‌شود. برای مثال خرید دات و خرید لونا که دو مورد از رمز‌ارز‌های قابل خرید از صرافی اوکی اکسچنج هستند. هدف ساخت هر کدام از ارز‌های دیجیتال با هم متفاوت است. برخی از آنها به دنبال مقیاس پذیری شبکه اتریوم هستند تا کاربران در روبرویی با طیف زیادی از برنامه‌های غیر‌متمرکز تجربه خوبی داشته باشند. برای این منظور ساخت این ارز‌ها بر پایه بلاک چین انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های رمز‌ ارز‌ها این است که می‌توانید بدون محدودیت مرزی آنها را به تمام نقاط دنیا ارسال کنید. 

خرید دات انتخابی برای حرفهای‌ها

در سال ۲۰۱۴ پولکادات توسط یکی از بنیانگذاران اتروم ساخته شد. ارز پولکادات که با نام دات نیز شناخته شده است، برای توسعه دهندگان به منظور رفع اشکالات تعامل پذیری و همینطور مقیاس پذیری ساخته شد. این شبکه برای رفع مشکلات بلاک چین‌ها که نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند، ارتباط بر‌قرار می‌کند و انتقال اطلاعات و رمز ارز‌ها را آسان تر می‌کند. یکی از مزایای پولکادات این است که می‌تواند شما را به خرید دات تشویق کند. این شبکه برای بر‌طرف کردن مشکل ارتباطات آهسته میان بلاک چین‌ها طراحی شده است. این پروتکل سعی می‌کند تا به حفظ امنیت و همینطور انتقال ارز‌های دیجیتال کمک کند. بلاک چین‌ها پس از ارتباط با پروتکل دات، به صورت موازی با یکدیگر به تعامل و کار کردن می‌پردازند. این اتفاق باعث افزایش نقاط قوت بلاک چین‌ها می‌شود. 

مزایای ارز دات

مقیاس پذیری: این شبکه با استفاده از روش شاردینگ ناهمگون، تراکنش‌ها را به صورت موازی انجام می‌دهد. روش گفته شده این امکان را به شبکه دات می‌دهد تا تعداد زیادی تراکنش را به صورت همزمان پردازش کند و محدودیتی در این زمینه نداشته باشد.

مدیریت غیر متمرکز: تمامی ‌افراد دارنده ارز دیجیتال دات می‌توانند برای تغییر پروتکل پیشنهاد‌های خود را ارائه دهند و همچنین به پیشنهاد‌های موجود نیز رای دهند. آنها می‌توانند در انتخاب حاکمیت نیز نقش داشته باشند.

تعامل پذیری: امکان مبادله ارز، تعامل پذیری، اشتراک گذاری عملکرد و پیام رسانی از دیگر مزایای خرید دات است.

آشنایی با ارز لونا و خرید آن 

برای آشنایی با ارز دیجیتال لونا ابتدا لازم است تا با پروتکل ترا آشنا شویم. پروتکل ترا یک پروژه بلاک چین گسترش یافته است. که کار اصلی آن قدرت دادن به برنامه‌های رمزنگاری شده و مالی است. ارز دیجیتال لونا توکن ترا است که به منظور حاکمیت، سهام و وثیقه استفاده می‌شود. برای مثال افراد برای انجام معاملات، توکن‌های خود را به عنوان وثیقه قرار می‌دهند و در ادامه نسبت به قیمت سهام لونا جایزه دریافت می‌کنند‌. پس افراد می‌توانند با خرید لونا، توکن‌ها را اشتراک گذاری کنند تا با دریافت جایزه در پیشنهاد‌های حاکمیت رای گیری کنند. ترا در دسته بلاک چین‌ها با قرارداد‌های هوشمند قرار می‌گیرد که از کازماس، یکی از رقیبان خرید دات بهره می‌برد. بنیان گذاری ارز دیجیتال لونا توسط شرکت بلاک چین کره‌ای در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. هدف ارز دیجیتال لونا، عادلانه تر کردن رشد و توسعه اقتصادی و استفاده از نمایندگان غیر متمرکز به جای استفاده از نمایندگان دولت است. اگر تعادل عرضه این ارز بهم بخورد، می‌سوزد و باید تا زمان به تعادل برگشتن دوباره عرضه آن صبر کند.

مزیت های خرید لونا

همانند هر ارز دیگری، معامله و خرید لونا نیز برایتان مزایایی را به همراه خواهد داشت که مهم‌ترین آن ها عبارتند از:

امکان برنامه ریزی دوباره: این شبکه امکان برنامه ریزی دوباره را به برنامه نویسان می‌دهد. همینطور برنامه نویسان می‌توانند با نوشتن قرارداد‌های هوشمندانه، برای خود درآمدزایی کنند.

آسان کردن تراکنش ها: دیگر به کارت‌های اعتباری، رفتن به بانک‌ها و صرافی‌ها و استفاده از درگاه‌های بانکی نیازی ندارید به همین آسانی و چه چیزی بهتر از این؟

ارز دیجیتال تتر  و معامله‌ای ایمن 

خرید این ارز بر خلاف خرید دات و خرید لونا، یکی از با ثبات ترین خرید‌های بازار‌های مالی است، زیرا قیمت این ارز همواره بدون تغییر است. تتر جزو قدرتمندترین ارز‌های با ثبات در دنیا است، که  دارای دو کاربرد اصلی است. اولین کاربرد دور ماندن و نزدیک نشدن به نوسان‌های شدید بازار‌های ارز دیجیتال و دومین کاربرد منتقل کردن آسان و سریع پول به صرافی و کیف پول، به صورت دلار است. توزیع تتر در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار انجام شد. خرید تتر برای افرادی که می‌خواهند سرمایه خود را از نوسانات بازار‌های دیجیتال دور نگه دارند بسیار مناسب است. به دلیل عرضه شدن این ارز روی بلاک چین‌های متفاوت دسترسی بسیار آسانی دارد و می‌توانید آن را در کیف پول‌های متفاوت نیز ذخیره کنید. 

مزایای تتر

تسهیل تراکنش ها: با استفاده از این پلتفرم می‌توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن برای یکدیگر در تمام نقاط دنیا پول بفرستید. همچنین به دلیل زمان بر بودن و پر‌هزینه بودن انتقال پول توسط بانک‌ها و ثابت بودن قیمت این ارز بهترین راه برای انتقال پول است.

امکان وام دهی: تعدادی از صرافی‌های ارز به شما این امکان را می‌دهند تا در صورت تمایل ارز‌های خود را وام دهید. بسیاری از افراد از این راه سود‌های بزرگی کردند زیرا سوددهی از این کار بالا است. 

معامله: تتر به دلیل ثابت بودن قیمت گزینه مناسبی برای معامله بین ارز‌های دیجیتال است‌. می‌توانید این روش را جایگزین معامله‌های وقت گیر پول نقد بکنید تا در زمان و سرمایه تان صرفه جویی شود.

سوددهی بالا با صرافی اوکی اکسچنج 

صرافی اوکی اکسچنج به دلیل امکانات خوبی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، گزینه مناسبی برای خرید دات، خرید لونا و دیگر ارز‌های بازار مالی است. می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی، با پشتیبان آنلاین صرافی اوکی اکسچنج تماس بگیرید‌. همینطور می‌توانید با دریافت اپلیکشن این صرافی به تجارتی حرفه‌ای بپردازید. صرافی اوکی اکسچنج با بیش از ۴ سال سابقه در این زمینه، امکان معامله، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را به شما می‌دهد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
blogma uturn