لیست نهایی

بایگانی

خرید دات از اوکی اکسچنج

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶ ب.ظ

HTML tutorial

 

این روزها توجه سرمایه گذاران ارز دیجیتال به سمت خرید دات جلب شده است زیرا ساختار منحصر به فرد این ارز موجب شده تا این افراد با توجه به دانشی که در این زمینه دارند آینده خوبی را برای آن پیش بینی کنند، لذا اغلب سایت‌های خارجی و همچنین سایت ایرانی اوکی اکسچنج این ارز را در دسته ارزهای مورد معامله قرار داده اند و اکثریت کیف پول‌های دیجیتال نیز مکان امنی را برای خریداران و سرمایه گذراران ارز دات ایجاد کرده و در اختیارشان قرار می‌دهند.

با مراجعه به اغلب سایت‌های خارجی و داخلی به راحتی می‌توانید به این نکته پی ببرید آینده ای که برای ارز دات پیش بینی شده است تا چه حد روشن و سودده است که حتی سرمایه گذران تازه وارد نیز برای خرید دات و خرید تتر از اوکی اکسچنج اقدام میکنند و این امر در افزایش قیمت آن نیز تاثیر زیادی داشته است.

 

هدف از خرید دات 

ارز دات که با علامت اختصاری DOT و همچنین نام پولکادات نیز شناخته می‌شود با ارزش 36 میلیارد دلار که برای آن تخمین زدهاند توانسته است تاکنون رتبه 4 را در بازار از آن خود کند لذا می‌توان گفت سهم آن در  کل بازار حدودا 2  درصد است.

ارز دات به رهبری فردی به نام گاوین وود و جوتا اشتاینر که از مدیران سابق اتریوم هستند تولید و ساخته شد و بنیاد web3 نیز از آن پشتیبانی کرد، این ارز در شبکه با هزاران بلاکچین و تراکنش‌هایی با سرعت بالا و ارزان توانسته است در رتبههای بالای بازار قرار گیرد و تمامی‌افرادی که با خرید آن سرمایه گذاراری کردهاند امید فراوانی به جهش فوق سریع آن در طی سالهای پیش رو دارند.

استیکینگ، مدیریت دارایی و اتصال بین بلاکچین‌ها سه هدف ارز دات هستند که موجب شده تا این ارز در بلاکچین پولکادات برای به انجام رساندن آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرانی که از توکن دات برخوردارند قابلیت کنترل کامل بر شبکه پولکادات را دارند در صورتی که این امکان برای دیگر بلاکچین‌ها وجود ندارد، که این امر بدین معنا است که کاربران می‌توانند در صورتی که هر گونه وقایع مهمی‌در شبکه صورت پذیرد مانند به روز رسانی و اصلاح پروتکل‌ها در آن مشارکت داشته باشند و این مورد یکی از مهم ترین قابلیت‌هایی است که در شبکه پولکادات وجود دارد و بیانگر ویژگی غیرمتمرکز بودن آن برای تمامی‌کاربران است.

ارز دات مورد استقبال پروژه‌های معرف و معتبری نظیر کوساما و سورا قرار گرفته است که موجب شده تا کاربرانی که با امید بالایی به درخشانی آینده ای که این ارز در پیش دارد برای خرید آن اقدام کنند و انتظار می‌رود تا سال آینده قیمت ارز دات دارای بازدهی بسیار بالایی باشد.

ماموریت اصلی ارز دات که در بلاکچین پولکادات قرار دارد به قرار ذیل است:

  1. حاکمیت: هولدرهایی که برای ارز دات در نظر گرفته شده اند به صورت دقیق و کامل این پروتکل را در کنترل خود قرار می‌دهند و سایر امتیازات نظیر تعیین ساختار کارمزد، تغییرات پروتکل و عملیات اضافه ‌سازی یا حذف پاراچین در پروتکل که در اختیار ماینرهای دیگر پلتفرم‌ها قرار داده شده است به ارز دات نیز اختصاص داده می‌شود اگرچه واگذاری این امتیازات به دارندگان آن به صورت کاملا رسمی‌نمی‌باشد ولیکن در جریانات تصمیم گیری به جهت هولد کردن توکن‌ها قابلیت مشارکت خواهند داشت.

  2. عملیات: سرمایه گذارانی که برای خرید دات اقدام کرده اند شیوه کاری نظام پولکادات را تسهیل می‌کنند، البته باید بدانید هولدرای ارز دات برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی لازم است ضمن حفظ یکپارچگی به صورت مداوم در شبکه مشارکت فعالی داشته باشند.

  3. پرداخت: مکانیسم شبکه پولکادات براساس الگوریتم گواه بر سهام صورت گرفته است بدین معنا که اعضای این شبکه برای سنجش اعتبار و افزایش پاراچین‌ها بایستی مقداری توکن را به صورت وثیقه در شبکه قرار دهند و پس از ان شبکه نیز کاربرانی که دارای توکن دات بوده و همچنین آن‌هایی که در شبکه فعال هستند را شناسایی کرده و پاداش‌هایی را به صورت ارز دات به آنان اختصاص می‌دهد.

 

چگونگی خرید دات از اوکی اکسچنج و نگهداری آن

همه ما می‌دانیم که بهترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال  از جمله خرید دات و خرید لونا مراجعه یک سایت معتبر و با سابقه است که برای این منظور اوکی اکسچنج می‌توان یکی از معتبرترین سایت‌های ایرانی در این زمینه باشد، برای خرید دات از این سایت می‌توانید به یکی از روش‌های ذیل عمل کنید:

  1. خرید دات به صورت مستقیم از اوکی اکسچنج با ریال و از طریق کارت بانکی

  2. خرید بیت کوین از این سایت با ریال و کارت بانکی و تبدیل آن به ارز دات در صرافی‌های خارجی 

در زمان مراجعه به سایت اوکی اکسچنج بعد از وارد نمودن نام و دیگر مشخصات هویتی می‌توانید به صورت مستقیم با کارت بانکی برای خرید ارز دات اقدام کنید.

قابل ذکر است که اوکی اکسچنج از بهترین و معتبرترین ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند که پولکادات یک نمونه بارز آن می‌باشد و به منظور ارائه خدمات به کاربران خود کارمزد معاملاتی بی نظیری پرداخت می‌کند، پس از ورود به سایت بعد از ثبت نام و احراز مشخصات هویتی خود به صورت مستقیم به درگاه بازار معاملاتی همتا به همتا وارد می‌شوید و سپس می‌توانید به خرید دات و یا حتی فروش آن نیز بپردازید البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که برای خرید ارز در اوکی اکسچنج بایستی حتما مدارک خود را بارگذاری نمایید.

سخن پایانی

سایت اوکی اکسچنج به منظور راحتی کاربران برای خرید ارز دیجیتال اقدام به راه اندازی برنامه و اپلیکیشنی که بر روی گوشی‌های هوشمند قابل نصب می‌باشد کرده است که از این طریق کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی به راحتی برای خرید و فروش ارز دیجیتال تنها از طریق گوشی همراه اقدام کنند.

همچنین در سایت اوکی اکسچنج قیمت لحظهای انواع ارزهای دیجیتال در صفحه نخست آن موجود میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
blogma uturn