لیست نهایی

بایگانی

دنیای رمزارزها فرصتی برای افزایش سرمایه

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲ ب.ظ

HTML tutorial

 

دنیای دیجیتالی هر روز پیشرفت بیشتری می‌کند. به ‌طوری ‌که حتی پول‌ها نیز به سمت مجازی شدن رفته‌اند. رمزارزها پول‌های مجازی هستند که در این مدت بازار آن‌ها بسیار داغ شده است. خرید بیت کوین و دیگر کوین‌های موجود در بازار می‌تواند سرمایه شما را افزایش چشم‌گیری دهد.

C:\Users\ya hagh\Desktop\Img20190930153917234.jpg

ارزهای دیجیتال چقدر عمر دارند؟

ارزهای دیجیتال یک سیستم نو پا هستند و کمتر از سی سال است که به وجود آمده‌اند. این ارزها یک روش برای تأیید کردن تراکنش‌های بانکی بودند که بسیار گسترده شدند. بسیاری از ارزهای معروفی که این روزها اسم آن‌ها را می‌شنوید کمتر از ده سال است که به وجود آمده‌اند. از زمانی که خدمات بانکی و پرداخت‌ها به سمت الکترونیکی شدن رفت، ارزهای دیجیتال نیز به سرعت پیشرفت کردند. ارزهای دیجیتال ویژگی‌هایی دارند که در واحدهای پول حقیقی وجود ندارد و همین ویژگی‌ها باعث شده تا در بین سرمایه داران و سرمایه گذاران محبوب شوند. خرید بیت کوین و یا رمزارزهای دیگر اکنون به یکی از اصلی‌ترین روش‌های تجارت برای سرمایه داران شده است. ضعف‌هایی که در واحد پول‌های حقیقی وجود داشت، نیازی را به وجود آورد که ارزهای دیجیتال آن‌ها را برآورده می‌کنند. باوجود زمان کمی که از به وجود آمدن این کوین‌ها می‌گذرد، آن‌ها توانسته‌اند سودهای بسیار زیادی را نصیب سهام داران خود کنند و همین موضوع باعث شده تا این روزها نام این کوین ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

دلیل پیدایش ارز دیجیتال 

همان طور که گفته شد، ارزهای دیجیتال ابتدا برای تأیید تراکنش‌های بانکی به وجود آمدند، اما ویژگی‌های داشتند که ضعف  پول‌های حقیقی را پوشش می‌داد و این ویژگی‌ها دلیل پیداش انواع بیشتر ارزهای دیجیتال و شکوفایی آن‌ها شد.  اولین موضوع متمرکز بودن پول‌های حقیقی بود. در سیستم پول‌های حقیقی بانک‌ها به عنوان واسطه بودند و همه تمرکز پول‌ها در بانک‌های جهانی و یا ذخایر دولت‌ها است؛ اما در ارزهای دیجیتال این گونه نیست و سیستم آن‌ها غیرمتمرکز و واسطه در آن از بین رفته است. نکته دوم تورم در پول‌های حقیقی بود. اگر شما پول حقیقی خود را پس‌انداز کنید و آن را در حساب و یا خانه نگهدارید با گذر زمان و تورم ارزش پولی که پس انداز کرده‌اید، کاهش پیدا می‌کند. دلیل این اتفاق هم چاپ شدن پول جدید و تزریق آن به بازار است. هرچه حجم پول در گردش افزایش پیدا می‌کند، تورم بیشتر شده و ارزش پول کم می‌شود. اما این ضعف در ارزهای دیجیتال وجود ندارد و شما با خرید بیت کوین می‌توانید سرمایه خود را از تورم در امان نگه دارید. دلیل کم نشدن ارزش رمزارزها این است که تعداد آن‌ها مشخص می‌باشد و از یک تعدادی بیشتر تجاوز نمی‌کنند و هیچگاه از آن عدد مشخص میزان هیچ رمزارزی بیشتر نمی‌شود، به همین دلیل ارزش آن‌ها ثابت می‌ماند و دچار تورم نمی‌شود. با خرید تتر و یا دیگر ارزها سرمایه خود را از بی ارزش شدن حفظ می‌کنید. همچنین با ارزهای دیجیتال می‌توان همه تحریم‌های مالی را دور زد و معاملات بین‌المللی انجام داد. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\p25-+(2).jpg

روش خرید رمزارزها

خرید رمزارزها روشی مشابه خرید دلار و دیگر واحدهای پول را دارد. شما برای تهیه رمزارز به صرافی‌هایی که رمزارز ارائه می‌کنند باید مراجعه کنید و در ازای دارایی خود رمزارز تهیه کنید. البته پیش از آن نیاز به یک حساب ارزهای دیجیتال هم دارید، مانند حساب بانکی، تفاوت روش گرفتن رمزارز با خرید دلار تنها این است که همه پروسه خرید ارز دیجیتال به صورت مجازی صورت می‌گیرد. در سال‌های اخیر که رمزارزها در بین ایرانی‌ها نیز رواج پیدا کرد و افراد با سوددهی این بازار آشنا شدند، به تدریج امکان خرید ریالی این رمزارزها از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی فراهم شد. تا پیش از آن خرید رمزارزها بسیار سخت بود زیرا افراد برای تهیه آن‌ها باید ابتدا پول خود را تبدیل به دلار کرده و از طریق صرافی‌های خارجی اقدام به خرید می‌کردند که بخش زیادی از پول آن‌ها صرف دادن کارمزدهای سنگین می‌شد. سایت‌های زیادی در ایران در این سال‌ها شروع به فعالیت در حوزه رمزارزها کرده‌اند و صرافی‌های آنلاین بسیار زیادی به وجود آمده است که از طریق آن‌ها می‌توانند اقدام به خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال کنید. اما انتخاب بهترین صرافی در بین صرافی‌های موجود کمی سخت است. 

بهترین صرافی آنلاین رمزارزها

از زمان پر رونق شدن بازار ارزهای دیجیتال در ایران، افرادی که توانایی و تخصص کافی در این زمینه را داشتند، شروع به طراحی صرافی آنلاین و ارائه خدمات به افراد فعال در این حوزه کردند. یکی از سایت‌هایی که از باسابقه‌ترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود و کادر بسیار باتجربه‌ای دارد، سایت اوکی اکسچنج است. این سایت  با بیشتر از پنج سال تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال به خوبی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان خود را کسب نماید و در طی این پنج سال تعداد مشتریان این صرافی آنلاین از مرز یک میلیون نفر گذشته که این نشان از اعتبار این صرافی است. دلیل داشتن این میزان مشتری خدمات فوق‌العاده این سایت است. پشتیبانی این سایت بیست و چهار ساعته می‌باشد و هفتاد پشتیبان آماده هستند تا مشکلات کاربران را رفع و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهند. علاوه بر این موضوع کارمزد دریافتی آن‌ها نیز بسیار پایین است. همچنین این سایت بیشتر از چهارصد نوع رمزارز را ارائه می‌کند و شما علاوه بر خرید بیت کوین می‌توانید جهت خرید دیگر رمزارزها نیز از این سایت اقدام کنید. فرصت سرمایه گذاری در رمزارزها بسیار بی‌نظیر است و این بازار مالی در سال‌های گذشته با بازدهی بسیار بالای خود ظرفیتش برای سرمایه گذاری را ثابت کرده است. به لطف صرافی‌های آنلاین ایرانی مانند  اوکی اکسچنج که امکان خرید ریالی ارزهای دیجیتال را فراهم کرده ، شما به راحتی می‌توانید سرمایه خود را به رمزارزها تبدیل کنید و به این شکل هم به سود می‌رسید و هم پول خود را از خطر تورم حفظ می‌کنید. 

C:\Users\ya hagh\Desktop\ZfqzpHhJd4TU.jpg

 

نتیجه‌گیری

بازار مالی جدیدی در این سال‌ها به اسم ارزهای دیجیتال شکل گرفت که ابتدا تنها طرحی برای تأیید تراکنش‌های الکترونیکی بود. اما ظرفیت بالای آن‌ها باعث شد تا بیشتر مورد توجه افراد قرار بگیرد. با افزایش شهرت این بازار پای آن به کشور ما هم باز شد و اکنون می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین مثل اوکی اکسچنج اقدام به خرید بیت کوین و دیگر ارزها کنید و فرصت سرمایه گذاری از این بازار را از دست ندهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
blogma uturn