لیست نهایی

بایگانی

خرید ارز دیجیتال عملکردی نوین برای سرمایه گذاری

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۹ ب.ظ

HTML tutorial

خرید ارز دیجیتال به صورت اتفاقی رخ نمیدهد. هر سود و ضرری که در آن باشد بستگی به تحلیل و عملکرد معامله‌گر خواهد داشت. بیشک هر سرمایهگذاری به دنبال یک ارز مطمئن است که سوددهی بالایی داشته باشد تا بتواند سرمایه خود را دو برابر و یا حتی چند برابر کند. به این منظور شما باید پیش از هر اقدامی انواع ارزها را بشناسید و با شناخت کافی دست به انتخاب و خرید و فروش بزنید. در کنار آن باید به سراغ یک مرجع امن هم بروید که مطابق با قوانین باشد و تمامی معاملههای شما را پشتیبانی دهد. صرافی اوکی اکسچنج با ارائه خدمات آنلاین بهترین بستر را برای معاملههای شما فراهم کرده است که برای خرید ارز دیجیتال و همچنین فروش آن میتوانید به این صرافی مراجعه کنید. 

بیت کوین یا شیبا؟ کدامیک بهتر است؟

تعداد توکنها، میم کوینها و در اصطلاح کلی رمز ارزها در دنیای دیجیتال امروزی بسیار بیشتر از شناخت شما است. اما در این میان بیت کوین بیشترین محبوبیت را دارد. افزایش سود این ارز در سال های اخیر باعث شده است که حسابی توجه همگان را به خود جلب نماید و سود زیادی هم عاید سرمایهداران کند. در کنار آن، ازرهای کوچک و به اصطلاح کم اهمیتتری هم وجود دارد که سن کمی داشته و با همان سن کم طرفدران بخصوصی را برای خود جلب کرده‌اند. یکی از اینها، شیبا اینو است که در سال 2020 بوجود آمده و با درخشش خود نگاه همگان را در بازار به خود جلب کرده است و به لطف آن به فروش بالایی دست یافته است. اما برای پاسخ به این سوال که کدامیک از آنها بهتر است؟ باید هر یک را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داد. 

شیبا اینو تازه وارد محبوب ارزهای دیجیتال 

این میم کوین 2 ساله، به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارد بسیار معامله میشود. سرعت آن بسیار بالا است و همچنین قیمت اولیه بسیار پایینی هم دارد که سبب شده است تا با هر میزان سرمایهای بتوانید آن را خریداری نمایید. همچنین دغدغه اصلی آن بوجود آوردن ارز غیر متمرکز است. این رمز ارز در رتبه 11 بازار جا خوش کرده است و آیندهای درخشان در پیش روی آن است. البته میتوان این ارز را یک آزمایش در نظر گرفت که شباهتهای زیادی به دوج کوین هم دارد. علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت از این ارز به عنوان سرگرمی، انعام و ... هم میتوانید استفاده کنید و بسیار کار راه بنداز است. به همین خاطر در روزهای اخیر خرید و فروش شیبا بسیار رواج یافته است. 

بیت کوین غول قدرتمند بازار 

در چند سال اخیر بیت کوین به اندازهای برای معاملهگران سودآور بوده است که به عنوان غول بازار امروز شناخته شود. غولی که بعد از به شهرت رسیدن، رقبای زیادی برای خود رقم زد که با الگو گرفتن از بیت کوین هم نتوانستند از آن پیشی بگیرند. این ارز در بستر غیر متمرکز بلاک چین است که ارزش پولی دارد و قیمت آن هم رفته رفته بیشتر میشود. بیت کوین سرعت بالایی دارد و برای انجام تراکنشها نیز تضمین میدهد. علاوه بر آن دارای کارمزد پایینی است که باعث شده بسیار پر طرفدار شود. این ارز به عنوان امن ترین ارز دیجیتال هم شناخته شده است. بیت کوین در مسیر طول و درازی که برای خود دارد براثر عوامل گوناگونی ممکن است با افزایش و کاهش قیمت مواجه شود. برخی از عوامل تاثیر گذار در آن عبارتند از: فورک، قوانین رگولاتوری، رویدادهای سیاسی، هاوینگ و ... . 

تجربه معاملات سریع با اوکی اکسچنج

اگر قصد خرید ارز دیجیتال و یا فروش بیت کوین و دیگر ارزهای خود را دارید، باید به یک صرافی مطمئن بروید. صرافی که بتواند در نهایت امنیت و در سریعترین زمان ممکن کار شما را راه بیاندازد و جدای از آن کارمزد پایینی هم داشته باشد. کند بودن مفهومی برای این صرافی ندارد و سرعت عمل بالای آن جز مهمترین مزیتها به حساب میآید. اوکی اکسچنج یک صرافی با سابقه است که با عملکرد علی خود در این زمینه بسیار شناخته شده و حرفهای زیادی برای گفتن دارد که میتوانید شما هم برای انجام معاملههای خود با مراجعه به آدرس سایت www.ok-ex.io از آن بهره ببرید. این صرافی از ارزهای مختلفی پشتیبانی میکند که بیت کوین و شیبا اینو تنها دو نمونه از آنها است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
blogma uturn