لیست نهایی

بایگانی

خرید و فروش بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۳ ب.ظ

 

خرید و فروش بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

بیت کوین را می‌توان در بین رمزارزهای دیگر، به عنوان مشهورترین رمزارز (Cryptocurrency) جهان معرفی نمود. از آنجایی که سن ظهور این ارز دیجیتال در بازار سرمایه‌گذاری آنلاین به بیش از یک دهه می‌رسد، اما هنوز هستند افرادی که اطلاعات زیادی از این رمزارز ندارند.

در این مقاله قصد داریم تا برای شما کاربران محترم، به معرفی و نحوه فروش و خرید بیت کوین BITCOIN در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج بپردازیم.

از طرفی نیز سعی کردیم به موضوعات کاربردی و جواب به سوالات احتمالی پیرامون رمزارز بیتکوین هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. ادعا می‌کنیم که مطالعه این مقاله می‌تواند شما را با بیت کوین (BTC) به طور کامل آشنا سازد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تریدرهایی که در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند معتقدند که امن‌ترین و راحت‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است. همین دلیل بس است برای این‌که امروزه انتخاب ارز دیجیتال بیت کوین، فرصت سرمایه‌گذاری خوبی را برای فعالان اقتصادی ایجاد نماید. از این رو صرافی اوکی اکسچنج به عنوان یک مرجع مطمئن می‌تواند در کنار سرمایه‌گذاران، شرایط ویژه‌ای را برای خرید بیت کوین و البته فروش آن نیز مهیا سازد.

صرافی رمزارز اوکی اکسچنج، امروزه به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌ها در بازار خرید ارز دیجیتال برای مردم ایران شناخته می‌شود. این صرافی می‌تواند در یک فضای امن برای شما فعالان در زمینه سرمایه‌گذاری آنلاین، خدمات تبادل و معامله ارزهای دیجیتال به ویژه خرید و فروش بیت کوین را با سرعت و امنیت بالا ارائه نماید.

پلتفرم معاملاتی اوکی اکسچنج با کارمزد پایین، شرایط فروش و خرید بیت کوین را فراهم آورده است. بر همین اساس کاربران می‌توانند از طریق وب سایت این صرافی، با خیال راحت و با سرعت بالایی به خرید و فروش بیت کوین بپردازند. پس فرصت را از دست ندهید و اگر به سرمایه گذاری در محیط آنلاین علاقه‌مند هستید، همین حالا با ثبت نام در بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش خرید و فروش بیت کوین در اوکی اکسچنج

جهت خرید و فروش بیت کوین در پلتفرم دانش بنیان اوکی اکسچنج، نیاز است تا ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. مراحل احراز هویت را طی کنید و سپس وارد قسمت تبادل سریع OTC یا بخش بازار شوید، مقدار بیت کوینی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و پس از طی کردن مراحل خرید یا فروش، موجودی ریالی یا معادل ارزی آن در کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی شما موجود است.

بنابراین به طور کلی میتوان گفت که خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج سه مرحله دارد:

  1. وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب جدید ایجاد کنید.

  2. وارد قسمت تبادل سریع شوید و رمز ارز بیت کوین (BTC) را انتخاب کنید

  3. هر تعداد بیت کوین که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد.

فروش بیت کوین در ایران

همینطور چنانچه شما از قبل بیت کوین دارید یا از یک صرافی ارز دیجیتال دیگری بیت کوین خریداری کردید و حالا تصمیم گرفته اید تا آن را بفروشید، به راحتی می توانید با طی کردن مراحل زیر، شروع به ثبت سفارش فروش بیت کوین کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب ایجاد کنید.

  2. وارد قسمت تبادل سریع شوید و رمز ارز بیت کوین را انتخاب کنید.

  3. هر تعداد BTC که مدنظرتان است را وارد کنید و سپس فرآیند فروش این رمزارز را دنبال کنید.

به طور خلاصه جهت معامله، فروش و خرید بیت کوین از بازار آنلاین یا صرافی های آنلاین ابتدا باید عضو سایت شوید و یا بهتر است بگوییم باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و فرآیند ثبت نام را با احراز هویت و تایید هویت را جهت حفظ سرمایه و امنیت آن کامل کنید، برای انجام فرآیند احراز هویت می بایست کپی از کارت ملی و شناسنامه خود را ارسال نمایید و برای پیشگیری از هر نوع کلاهبرداری باید یک عکس از مدارک ارسال شده همراه با یک نوشته که مشخص می کند شما مدارک خود را به چه منظور ارسال کرده اید بگیرید و تا پایان مراحل ثبت حساب آن را نگه دارید. در نهایت پس از تکمیل فرآیند جهت انجام خرید، فروش و یا هر تراکنش دیگری می بایست ابتدا حساب کاربری یا کیف پول دیجیتالی خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است که قبل از اقدام به خرید و فروش به نوسانات و لیست قیمت های یک ماه اخیر بازار توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید، اگر بیتکوین های شما در صرافی دیگری است می‌توانید آن را به اوکی اکسچنج منتقل کنید و سپس به صورت آنی یا در تریدر دارایی ارزی خود را به فروش برسانید.

ویژگی های اوکی اکسچنج:

صرافی اوکی اکسچنج کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فردی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • دارا بودن بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال و توکن گوناگون

  • کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی و ایمن

  • احراز هویت فوری

  • نرم افزار و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال اندروید و iOS

  • امکان واریز و برداشت ریالی

  • تریدر پویا با امکان معاملات تتری

جالب است بدانید که با برنامه ارز دیجیتال اوکی اکسچنج علاوه بر فروش و خرید رمز ارز می‌توانید قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را به صورت لحظه ای رصد کرده و نمودار قیمت لحظه ای آن را بررسی کنید.

منبع: 

https://www.khabaronline.ir/news/1655132/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%88%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DA%86%D9%86%D8%AC

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۵
blogma uturn