لیست نهایی

بایگانی

خرید ارز دیجیتال shiba

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ

خرید و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی به یکی از موارد همه‌گیر در بین سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. به طوری که شاهد رشد روزافزون ارزهای مختلف و افزایش تقاضای برای معامله آن‌ها هستیم.

ارز دیجیتال شیبا که از سال 2021 شهرت پیدا کرد، به عنوان یکی از ارزها پرظرفیت در عرصه بلاک چین‌ها شناخته می‌شود. چرا که توانسته رشد بالایی را به سرمایه‌های ورودی تحمیل کند.

ارز دیجیتال shiba چیست؟

میم‌های تصویری که امروزه شهرت جهانی پیدا کرده‌اند، به عرصه ارزهای دیجیتال‌ نیز نفوذ یافته و توانسته‌اند کوین اختصاصی با لوگوی خود داشته باشند.

یکی از این میم‌ها مربوط به سگی با نژاد ژاپنی است که به شیبا اینو معروف است. در دسته میم‌ کوین‌ها، میم شیبا اینو، هم برای دوج کوین و هم ارز دیجیتال shiba مورد استفاده قرار گرفته‌، که تنها شکل گرافیکی ترسیم این سگ، برای دو کوین مذکور متفاوت است، اما مضمون ظاهری شباهت بالایی دارد.

در این دو کوین، عملکرد هر کدام مستقل از دیگری بوده و هیچ ارتباط ساختاری ندارند. به طوری که شیبا اینو مبتنی بر اتریوم ساخته شده، در حالی که دوج کوین با فورک کردن لاکی کوین به وجود آمده و در یک زنجیره، می‌توان گفت که ریشه‌ای از بیت کوین دارد.

با توجه به شباهت ظاهری بین شیبا اینو و دوج کوین، بسیاری بر این عقیده هستند که شیبا اینو تنها یک کوین کپی شده است که می‌خواهد از محبوبیت مطرح برای دوج کوین به نفع خود استفاده کند! در حالی که توسعه دهندگان شیبا اینو، آن را با عنوان قاتل دوج کوین معرفی می‌کنند.

توکن اصلی برای شیبا اینو، با عنوان شیب (SHIB)، ابزاری برای فرآیندهای پرداخت، ذخیره ارزش و ابزار سهام‌گذاری در شبکه شیبا اینو است‌.

 

نحوه خرید شیبا اینو

در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، صرف نظر از نام آن، مسئله‌ای که همواره مطرح است و نقش اصلی را در فرآیندها و معاملات ایفا می‌کند، در رابطه با سرمایه و سپس بستر معاملاتی بوده است.

بنابراین اگر بخواهیم فرآیند خرید شیبا اینو را در یک چارت چند مرحله‌ای تشریح دهیم، می‌توان ترتیب مراحل زیر را موردبررسی و اجرا قرار داد‌.

انتخاب کیف پول

قطعا هیچ خریدی بدون سرمایه اولیه امکان‌پذیر نیست. این سرمایه در رابطه با ارزهای دیجیتال که وجودی فیزیکی ندارند، باید در یک مکان غیرفیزیکی نگهداری شود. به همین دلیل کیف پول دیجیتالی تعریف شده تا بتواند مکانی برای ذخیره کوین‌ها و مبالغ مورد نیاز معاملات باشد.

انتخاب کیف پول می‌تواند با در نظر گرفتن استراتژی و البته نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال شما صورت بگیرد. سرمایه‌گذاری همواره به دو شکل قابل اجرا بوده؛ یعنی یا بازه طولانی و دراز مدت برای آن تعیین می‌شود و یا به صورت فعال و با خرید و فروش در بازه‌های کوتاه به نتیجه می‌رسد.

در نتیجه اگر می‌خواهید حضور فعالی در این عرصه داشته باشید، کیف پول‌های گرم یا نرم‌افزاری، می‌توانند گزینه‌های بهتری باشند.

کیف پول تراست والت، کیف پول مای‌اتروالت، کیف پول متامسک وکیف پول اتمیک نمونه‌هایی از والت نرم‌افزاری معتبرند. این کیف پول‌های اتریومی، برای نگهداری شیبا اینو مناسب هستند.

کیف پول سرد یا سخت افزاری، برای کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری بلندمدتی داشته باشند، می‌تواند عملکرد بهتری از خود بروز دهد. به‌خصوص که این کیف پول‌ها به سبب سخت‌افزاری بودن، امنیت بیشتری در مقایسه با انواع نرم‌افزاری دارند.

کیف پول لجر و کیف پول ترزور، نمونه‌هایی از کیف پول سخت‌افزاری هستند که برای نگهداری شیبا در مقایسه با والت‌های سخت‌افزاری دیگر، مناسب‌تر هستند.

انتخاب پلتفرم مناسب برای خرید و فروش شیبا اینو

همان‌طور که در ابتدای بحث نحوه خرید شیبا اینو ذکر شد، مهم‌ترین گام در جهت خرید و فروش هر محصول سرمایه‌گذاری‌، فارغ از چیستی و ماهیت وجودی آن، بستر معاملاتی است که در آن روند‌های معاملاتی قابل اجرا باشد.

در رابطه با شیبا اینو و ارزهای دیجیتال دیگر، این بستر پلتفرم‌هایی هستند که در خود کوین‌های مشخصی را ارائه می‌دهند.

انتخاب پلتفرم ایمن و مطمئن نقش فوق‌العاده مهمی در مورد امنیت دارایی شما ایفا می‌کند. خطرات و تهدید‌های ایمنی، با توجه به رشد تقاضای ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، قابل پیش‌بینی است. چرا که خطراتی از قبیل هکرها و سرقت‌های سایبری با رشد محبوبیت این نوع سرمایه‌گذاری، به مراتب بیشتر می‌شود.

صرافی‌ داخلی و خارجی، دو نوع رایج پلتفرم برای انجام معاملات و خرید شیبا هستند. با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید به این صرافی‌ها دسترسی پیدا کنید.

با توجه به الگوریتمی که گوگل در خود دارد، غالباً سایت‌هایی که در صدر قرار می‌گیرند، به نسبت معتبرتر هستند و امکان سرقت و کلاهبرداری در آن‌ها وجود ندارد.

با این وجود بهتر است که برای ایمنی بیشتر، تنها به این مسئله بسنده نکنید و از تحقیقات گسترده‌تری در رابطه با سایت منتخب خود کمک بگیرید.

خرید شیبا از صرافی ایرانی

صرافی‌های داخلی بسیاری در عرصه فروش شیبا فعالیت می‌کنند‌. این تعدد سبب شده تا تنها تعداد محدودی معتبر شناخته شوند. در نتیجه اگر می‌خواهید از یک صرافی داخلی خریداری کنید، حتماً از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

خرید شیبا از صرافی خارجی

در خرید شیبا از صرافی خارجی، با توجه به تحریم‌هایی که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده، خرید مستقیم امکان‌پذیر نیست و باید ابتدا در یک صرافی ایرانی، به مقدار دلخواه استیبل کوین خریداری کنید و سپس با انتقال به صرافی‌های خارجی، شیبا اینو خریداری کنید.

صرافی کوکوین، با وجود تحریم‌هایی که برای کاربران ایرانی تعریف شده، گزینه مناسب‌تری خواهد بود که لزومی برای احراز هویت در آن وجود ندارد.

با توجه به آنچه تاکنون گفته شد و میزان محبوبیتی که شیبا اینو در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتالی پیدا کرده، به سادگی می‌توان دریافت که این ارز می‌تواند بستر مناسبی برای دستیابی به معاملات پرسود باشد.

کافی است والت و صرافی معتبری انتخاب کرده و سرمایه خود را برای رشد و توسعه، به این ارز دیجیتالی محبوب بسپارید. البته نباید از ریسک‌های این سبک از سرمایه‌گذاری غافل شوید.

صرافی اوکی اکسچنج

با توجه به توضیحات ارائه شده، صرافی‌های داخلی بسیاری در این زمینه در حال فعالیت هستند، اما مسئله حائز اهمیت در مورد معتبر بودن این صرافی‌هاست.

صرافی اوکی اکسچنج به عنوان نمونه‌ای معتبر در میان انواع داخلی، سابقه‌ 6 ساله دارد. به طوری که می‌توان گفت از همان زمان شناسایی این ارزها در میان ایرانیان، فعالیت موفق خود را آغاز کرده است.

اوکی اکسچنج به سبب دارا بودن کادری حرفه‌ای از برنامه نویسان، امنیت بالایی را برای کاربران ایرانی فراهم آورده، تا مشتریان نسبت به این حوزه سرمایه‌گذاری دید مطمئنی داشته باشند.

مشکلات کاربران، به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این صرافی، توسط کادر پشتیبانی 24 ساعته، قابل حل است. در نتیجه می‌توانید در تمامی روزهای هفته و در هر ساعتی از روز، مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف این نوع از سرمایه‌گذاری برطرف کنید.

در صرافی اوکی اکسچنج تنوع بالایی در ارائه رمز ارزها وجود دارد. این مسئله برای ارزهای کمیاب به شدت قابل تقدیر است.

همچنین می‌توانید از آخرین تغییرات ارز مورد نظر خود آگاهی کسب کنید. به همین دلیل هر لحظه با افزایش اطلاعات خود در این زمینه، قادر به مدیریت هر چه بهتر دارایی خود خواهید بود.

باید چنین گفت که آموزش‌های آکادمیکی که به صورت رایگان توسط این صرافی به کاربران ارائه می‌شود، بهترین بخش ماجراست که به شما تکنیک‌های سودآوری را بدون هزینه آموزش می‌دهد‌.

با توجه به این توصیفات بهتر است که خودتان سری به سایت اوکی اکسچنج، با آدرس https://ok-ex.io/ بزنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

منبع: https://www.tarafdari.com/node/2166430

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۰
blogma uturn