لیست نهایی

بایگانی

خرید تتر trc20

چهارشنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 

خرید تتر trc20

در سال‌های اخیر با توجه به محبوبیت شبکه اتریوم، ملکه رمزارزها، بسیاری از پروژه‌های بلاک چینی به نوعی به تقلید از آن پرداخته‌اند. اگر یک تریدر فعال در زمینه ارزهای دیجیتالی باشید، مطمئنا تا کنون با مطالب بسیار زیادی در حوزه رمزارز تتر مواجه شده‌اید و می‌دانید که تتر یک استیبل کوین بسیار با ارزش است که همواره دارای قیمت ثابت 1 دلاری است و عموما از آن تحت عنوان دلار رمزارزی یاد می‌شود؛ به طور کلی هدف از عرضه تتر، آسان‌تر کردن روند ترید و معامله رمزارزها و همچنین کاهش هزینه تراکنشات در دنیای ارز دیجیتال بوده است، همین کاربردهای جالب توجه نیز سبب شدند تا بلاک چین‌های مختلف به فکر طراحی و معرفی تترهای مخصوص شبکه خویش افتند. یکی از این تترهای جدید، تتر Trc20 نام دارد که به طور کلی تفاوت‌های قابل توجهی با تتر ERC20 داشته و همین مسئله سبب شده تا سوالات زیادی در این زمینه ذهن کاربران را به خود مشغول سازد. با توجه به اهمیت معرفی و همچنین نحوه خرید تتر Trc20، ما این مطلب را به بررسی این موضوع اختصاص داده‌ایم؛ بنابراین، اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی تتر Trc20

در سال 2017 بود که جاستین سان (Justin sun) ارز دیجیتال ترون را طراحی و به بازار رمزارزها معرفی کرد. ترون شروع کار خود را به بلاک چین اتریوم (ERC20) گره زده بود و یکی از توکن‌های این شبکه به شمار می‌رفت؛ اما رفته رفته این رویه تغییر پیدا کرده و در سال 2018، تیم توسعه دهنده ترون، بلاک چین اختصاصی خویش را ایجاد کرد و به همین ترتیب بود که شبکه TRC20 به وجود آمد. این شبکه به دلیل مزایای قابل توجه آن، بسیار مورد توجه تریدرها قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی به اعتبار قابل توجهی دست یافت. البته شاید بتوان علت چنین محبوبیتی را در تلاش‌های جاستین سان، مدیرعامل ترون، جستجو کرد که تمام توان و تمرکز خود را بر روی جذب کاربران اتریوم متمرکز کرده بود و با شبیه سازی استاندارد توکن‌های پروژه TRC20 به توکن‌های شبکه اتریوم و حتی انتخاب نام شبیه به آن‌ها، هدف خود را آشکار ساخت.

مسلما اهمیت قیمت رمزارزها بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین علت است که ما روزانه در فضای مجازی شاهد مقالات متنوعی در ارتباط با معرفی کوین مارکت کپ و سایر وب‌سایت‌های ارائه دهنده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتالی همچون وب‌سایت اوکی اکسچنج، تریدینگ ویو و غیره هستیم. در ارتباط با تتر TRC20 نیز بحث از قیمت آن، موضوع مهمی است. تترها، استیبل کوین هستند و به همین علت همواره قیمتی ثابت دارند و این ثبات قیمتی خویش را مدیون پشتوانه‌های خود هستند. قیمت تتر Trc20 نیز همواره یک دلار بوده و از ثبات قیمتی بسیار خوبی برخوردار است. به طور کلی از ویژگی‌های اصلی تتر TRC20 می‌توان به مواردی همچون سرعت بالا (سرعت انتقال بین چند ثانیه تا 2 دقیقه)، کارمزد بسیار پایین (به طور میانگین 2 دلار و گاها صفر) و میزان امنیت آن اشاره کرد که در مقایسه با تتر ERC20، آن را در وضعیت بهتری قرار داده است.

نحوه خرید تتر TRC20

همواره بحث خرید رمزارزهای کمتر شناخته شده بازار رمزارزها، جز دغدغه‌های اصلی تریدرهای حرفه‌ای دنیای کریپتوکارنسی محسوب می‌شده و تا به امروز نیز این دغدغه همچنان در میان تریدرهای ایرانی به دلیل محدودیت‌های موجود بر سر راه آن‌ها وجود دارد. علت این امر را می‌توان در پتانسیل پیشرفتی این رمزارزها جستجو کرد که چنین پتانسیلی به راحتی می‌تواند به تریدرها در پیاده‌سازی استراتژی‌های ویژه آن‌ها کمک نماید؛ اما همان طور که در جملات بالا ذکر کردیم، همواره خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی با محدودیت‌های خاصی همراه بوده است که علت چنین محدودیت‌هایی را می‌توان در وجود تحریم‌های مالی و همچنین تبعیت صرافی‌های بزرگ بین‌المللی از چنین تحریم‌هایی جستجو کرد.

نحوه خرید تتر TRC20

مطمئنا بسیاری از تریدرهای با سابقه خاطره تلخ مسدود شدن حساب‌های کاربری کاربران ایرانی در صرافی بایننس و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن را به خاطر دارند؛ اما این مورد تنها محدودیت موجود در این زمینه نبوده و پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی همچون پی‌پال نیز ارائه خدمات به کاربران ایرانی را قطع نموده‌اند. مسلما اولین روش خرید تتر TRC20 از صرافی‌های خارجی بزرگ است که متاسفانه به دلیل وجود چنین محدودیت‌هایی امروزه عملا امکان خرید ارز دیجیتال از آن‌ها برای کاربران ایرانی به حداقل رسیده است؛ اما این پایان ماجرا نبوده و امروزه با سر برآوردن صرافی‌های معتبر داخلی همچون اوکی اکسچنج که توانسته‌اند تا حد قابل توجهی اعتماد تریدرهای ایرانی را به دست آورند، چنین مشکلی برطرف شده تلقی می‌شود.

بهترین روش خرید تتر TRC20 برای تریدرهای ایرانی

صرافی ایرانی اوکی اکسچنج یکی از بهترین صرافی‌های موجود در سطح کشور است که سابقه بیش از 5 سال فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی را دارا می‌باشد. این صرافی به دلیل فراهم کردن بستری امن برای ترید رمزارزها توانسته کاربران فعال میلیونی را به سمت خویش جذب نماید و در دسته صرافی‌های تراز اول کشور قرار بگیرد. این صرافی علاوه بر آن که بهترین مرکز برای خرید تتر محسوب می‌شود با پشتیبانی از بیش از 700 نوع ارز دیجیتالی به بازاری فعال در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که امکان خرید ارز دیجیتال با دو روش ریالی و تتری را برای کاربران فراهم کرده است و شما به راحتی می‌توانید با خرید تتر به تومان حساب خود را با تتر شارژ نمایید و به این شکل از ارزش سرمایه خویش نیز محافظت نمایید؛ چراکه تتر همواره دارای قیمت ثابت یک دلاری است و با توجه به نوسانات ارزی موجود در کشور، خرید تتر و معامله با آن را می‌توان بهترین روش برای حفظ ارزش سرمایه تلقی کرد.

بهترین روش خرید تتر TRC20 برای تریدرهای ایرانی

برای خرید تتر TRC20 از صرافی اوکی اکسچنج باید یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد نمایید و پس از گذراندن مراحل احراز هویت (که در مقایسه با سایر صرافی‌ها دارای مراحل بسیار ساده‌تری است و به سرعت انجام می‌شود)، در بخش تبادلات سریع یا با انتخاب گزینه بازار، اقدام به خرید آن نمایید. ناگفته نماند که مزایای خرید تتر TRC20 از صرافی اوکی اکسچنج فقط به امکان خرید ریالی آن منحصر نمی‌شود و کارمزد حداقلی، امنیت بسیار بالا، دارا بودن پشتیبانی 24 ساعته و داشتن اپلیکیشنی با رابط کاربری بسیار ساده را می‌توان از مزایای این مجموعه ایرانی به شمار آورد. صرافی اوکی اکسچنج به دلیل توجه حداکثری به نیازهای تریدرهای ایرانی، دارای بخش بلاگ فعالی نیز است که روزانه مقالات آموزشی موجود در این بخش به‌روز شده و اطلاعات ارزنده‌ای در ارتباط با آخرین اخبار ارزهای دیجیتالی و مطالب آموزشی در این حوزه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

نکته طلایی در نحوه خرید تتر TRC20

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، تتر TRC20 در واقع توکن شبکه ترون محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از پشتوانه‌ای قدرتمند دارای قیمت ثابتی است و از آن می‌توان به عنوان رمزارز دلاری دنیای کریپتوکارنسی یاد کرد. چنین رمزارز با ثباتی در شرایط نوسانی بازار می‌تواند به راحتی به کمک شما آمده و شما را از ضررهای احتمالی نجات دهد؛ اما مسئله مهم در زمینه خرید تتر TRC20 برای کاربران ایرانی، محدودیت‌های موجود بر سر راه چنین کاربرانی است که خوشبختانه با پشتیبانی صرافی اوکی اکسچنج از چنین رمزارزی، چنین محدودیت‌هایی تا حد قابل توجهی برطرف شده و کاربران ایرانی نیز همانند تریدرهای خارجی قادر هستند به صورت فعالانه در بازار رمزارزها استراتژی‌های مبتنی بر تحلیل تکنیکال خویش را در پیش گرفته و از نوسانات قیمتی بازار سودهای خوبی را به جیب بزنند؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال روشی مطمئن برای خرید ارز دیجیتال و ورود به بازار رمزارزها هستید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه ایرانی اوکی اکسچنج سر زده و از خدمات منحصربه‌فرد این صرافی لذت ببرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۹
blogma uturn