لیست نهایی

بایگانی

بیت کوین

به گزارش خبرگزاری موج، دنیای ارزهای دیجیتالی با نام بیت کوین، پادشاه رمزارزها، گره خورده است و اگر حتی در این عرصه نوظهور، تازه وارد هم باشید، مطمئنا حداقل یک بار نام بیت کوین به گوش‌تان خورده است. به طور کلی در وضعیت فعلی اقتصادی کشور ایران ورود به بازار ارزهای دیجیتالی به منظور کسب درآمد دلاری و حفظ ارزش سرمایه به یک امر ضروری تبدیل شده و با توجه به ارزش فوق‌العاده بالای بیت کوین، بسیاری از سرمایه‌داران بزرگ بر روی این رمزارز سلطنتی سرمایه‌گذاری نموده‌اند و از قِبَل آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند؛ اما متاسفانه در سال‌های اخیر دامنه آثار تحریم‌های مالی علیه کشورمان به بازارهای مالی رمزارزی نیز سرایت کرده است و بسیاری از صرافی‌های معتبر جهانی مثل بایننس (که از آن به عنوان بزرگ‌ترین صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال یاد می‌شود) ارائه خدمات خویش به کاربران ایرانی را قطع نموده‌اند و نکته قابل تامل در این موضوع این است که چنین صرافی‌هایی به قطع چنین خدماتی بسنده نکرده و درصورتی که متوجه هویت ایرانی کاربری گردند، اقدام به مسدودسازی حساب وی و بلوکه کردن دارایی‌های موجود در آن می‌کنند، در چنین موقعیتی بود که صرافی‌های معتبری همچون اوکی اکسچنج به کمک کاربران ایرانی آمدند و به همین علت ما این مطلب را به معرفی این صرافی و نحوه خرید بیت کوین از آن اختصاص داده‌ایم؛ بنابراین، اگر شما هم از موانع به وجود آمده در این بازار کلافه هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با راه‌حل اساسی برای برطرف کردن چنین مشکلی آشنا شوید.

مروری بر ماهیت و همچنین آینده بیت کوین

شروع دنیای رمزارزها با عرضه عمومی بیت کوین شروع شده است و بیت کوین را در واقع می‌توان اولین دارایی دیجیتالی دانست که تحت نظارات و کنترل هیچ حکومت و نهاد واسطه‌ای نبوده و به صورت کاملا غیرمتمرکز به حیات خویش ادامه می‌دهد و همان طور که گفته شد، این دارایی وجود فیزیکی نداشته و کاملا مجازی است و کدهای خاصی، تمام ماهیت این رمزارز ویژه را شکل داده‌اند. آن چیزی که موجب ارزشمندی این ارز دیجیتال شده، استقبال کم‌نظیر مردم از تکنولوژی آن و همچنین به رسمیت شناختن بیت کوین به عنوان یک واحد پول ارزشمند بوده است.

به بیان ساده‌تر بیت کوین با باز کردن دریچه‌ای جدید به دنیای تکنولوژی‌های مالی موجب ایجاد یک انقلاب و تحولی عظیم در حوزه چنین فناوری‌هایی شده است. به طور کلی اگر بخواهیم در ارتباط با آینده بیت کوین سخن بگوییم، باید چنین ادعا کنیم که هیچ ارز دیجیتال دیگری (حتی اتریوم ،ملکه رمزارزها) نیز تاب رقابت با این پادشاه رمزارزها را نداشته و تمامی تحلیل‌گران بازار رمزارزی همواره به آینده درخشان بیت کوین اذعان داشته‌اند. در حال حاضر بیت کوین با داشتن ارزش بازاری در حدود 370.28 میلیارد دلاری توانسته است مقام و رتبه نخست بازار ارزهای دیجیتالی را به خود اختصاص دهد.

خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

پس از ایجاد محدودیت‌های پی‌درپی در دنیای رمزارزها و ایجاد تحولاتی در نحوه نگرش نظام قانون‌گذاری ایران در حوزه ارزهای دیجیتالی در سال ۱۳۹۸، بسیاری از صرافی‌های معتبر ایرانی همچون صرافی اوکی اکسچنج که از همان سال‌های اولیه شروع بازار رمزارزی به این حوزه ورود کرده بودند، موفق به دریافت مجوزهایی از سوی نهادهای مختلف شدند که همین موضوع موجب افزایش اعتبار آن‌ها شد.

مسلما با توجه به ارزش چند هزار دلاری بیت کوین، مسئله امنیت و اعتبار یک صرافی به هنگام خرید آن، حرف اول را می‌زند و به هنگامی که کاربران متوجه میزان اعتبار این صرافی شدند، تعداد قابل توجهی از تریدرها به سمت صرافی اوکی اکسچنج جذب شدند و تعداد کاربران میلیونی فعال در این صرافی (براساس آمارها) می‌تواند گواه خوبی برای چنین ادعایی باشد.

بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

برای خرید بیت کوین در صرافی اوکی اکسچنج لازم است که حتما یک حساب کاربری در این پلتفرم دانش بنیان، ایجاد کنید، پس از ایجاد حساب کاربری با مرحله احراز هویت مواجه خواهید شد. مرحله احراز هویت به منظور ارتقا سطح امنیت حساب کاربری شما ایجاد شده است و یکی از مزایای اصلی خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج نیز احراز هویت ساده و سریع این مجموعه است و برخلاف سایر صرافی‌ها روند احراز هویت پیچیده و طولانی نبوده و به سرعت می‌توانید مراحل تعریف شده در این مرحله را پشت سر بگذارید و در نهایت به دنیای بزرگ رمزارزها وارد شوید.

پس از احراز هویت، حساب کاربری شما فعال شده و می‌توانید با ورود به قسمت تبادل سریع OTC یا بخش بازار این صرافی ارز دیجیتال، اقدام به خرید بیت کوین نمائید. به طور خلاصه خرید بیت کوین از این مجموعه دارای چهار مرحله است:

  • ورود به حساب کاربری
  • افزایش اعتبار و ورود به بخش بازار
  • انتخاب بیت کوین و تعداد مدنظر
  • خرید بیت کوین و انتقال آن به کیف پول

آشنایی بیشتر با صرافی ایرانی اوکی اکسچنج

صرافی ایرانی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج که دارای بیش از 5 ساله سابقه فعالیت قانونی و معتبر است با پشتیبانی از بیش از 700 نوع ارز دیجیتالی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای تریدرها و معامله‌گران ایرانی را برطرف نماید. ناگفته نماند که همواره دسترسی به قیمت لحظه‌ای رمزارزها (به ویژه بیت کوین) در داشتن یک تحلیل تکنیکال از بازار و اتخاذ یک استراتژی درست اجتناب ناپذیر بوده است و خوشبختانه صرافی اوکی اکسچنج با داشتن اشرافیت کامل به چنین مسئله‌ای، بخش قیمت‌های لحظه‌ای و نمودارهای تحلیلی را در وب‌سایت خویش گنجانده است و شما با کمک چنین نمودارهایی به راحتی می‌توانید استراتژی‌های مالی مختلف خود را در دنیای ارزهای دیجیتالی پیاده نمایید و با اطلاع لحظه‌ای از نوسانات بازار از فرصت‌های پیش آمده برای کسب سود بهره ببرید.

بیت کوین

ناگفته نماند که یک ویژگی منفی که عموما در میان صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال رایج است، مسئله کم بودن تعداد تریدرها در چنین صرافی‌هایی به دلیل عدم اعتماد به امنیت آن‌ها است و مسلما در چنین شرایطی حتی اگر استراتژی شما یک استراتژی درست و بی‌نقصی نیز باشد؛ اما تا زمانی که مشتری برای خرید ارز دیجیتال شما پیدا نشود، نمی‌تواند چندان برای شما کارساز باشد، مشکلی که به هنگام استفاده از خدمات صرافی اوکی اکسچنج هرگز با آن مواجه نخواهید شد؛ چراکه این صرافی با اثبات این موضوع که از به روزترین الگوریتم‌های امنیتی برای حفظ دارایی کاربران خویش کمک می‌گیرد، توانسته است اعتماد میلیون‌ها تریدر را به سمت خویش جلب نماید و نتیجه داشتن چنین جامعه میلیونی این خواهد بود که شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به معامله در بازار رمزارزها اقدام نمائید و دغدغه‌ای از بابت نبود مشتری و فروشنده نداشته باشید.

مزایای خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

در سال‌های اولیه ورود تریدرهای ایرانی به بازار رمزارزها، چنین معامله‌گرانی با مشکلاتی همچون نحوه پرداخت مواجه بودند؛ چراکه بسیاری از پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی همچون پی‌پال، هیچگونه ارائه خدماتی به کاربران ساکن ایران نداشتند و به همین علت بحث واسطه‌ها و هزینه‌هایی که به دلیل حوالجات ارزی به این کاربران تحمیل می‌شد پیش آمد که متاسفانه همین مسئله به دلیل پیچیدگی‌های خاصی که دارد و همچنین هزینه‌هایی که حقیقتا همچون باری سنگین بر دوش تریدرها بودند و به جای کسب سود موجب ورود ضرر به آن‌ها شده بودند، سبب شد تا بسیاری از این معامله‌گران از سودهای کلان این بازار چشم بپوشند!

در چنین زمانی صرافی اوکی اکسچنج به کمک تریدرهای ایرانی شتافت و شما در این صرافی به راحتی و با حساب‌های بانکی ایرانی قادر خواهید بود که به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی اقدام نمائید و با وجود چنین شرایطی با موجودی ریالی بدون دردسر به درآمد دلاری دست پیدا کنید. البته ناگفته نماند که بهره‌مندی از راهنمایی‌های تیم پشتیبانی بسیار قدرتمند مجموعه اوکی اکسچنج نیز از مزایای دیگر خرید بیت کوین از چنین مجموعه‌ای است. اوکی اکسچنج همواره نیازهای کاربران خویش را در اولویت قرار داده است و دقیقا به همین علت با راه‌اندازی بخش پشتیبانی 24 ساعته تلاش نموده تا مشکلات احتمالی هر کاربر را در هر ساعتی از شبانه روز پیگیری و برطرف نماید.

جالب است بدانید که شما به هنگام کمک گرفتن از این صرافی برای خرید بیت کوین و نگهداری از آن در کیف پول داخلی، دیگر نگرانی خاصی از بابت مسدودسازی حساب و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن نخواهید داشت؛ چراکه صرافی اوکی اکسچنج، یک صرافی کاملا ایرانی است و هیچ کدام از تحریم‌های بین‌المللی در آن اثرگذار نخواهد بود و به همین علت خاطرات تلخی که بسیاری از تریدرها به هنگام استفاده از صرافی‌هایی همچون بایننس داشتند، مجددا برای آن‌ها تکرار نخواهد شد.

مزیت دیگر خرید بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج مربوط به تجربه خرید امن است و علت آن را می‌توان در وجود تیم بسیار قدرتمند حفظ امنیت صرافی اوکی اکسچنج جستجو کرد که همواره در حال ارتقا و به روزرسانی الگوریتم‌های امنیتی این صرافی معتبر هستند.

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش خرید بیت کوین

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، امروزه خرید بیت کوین و همچنین سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی به یکی از ضرورت‌های زندگی کاربران ایرانی برای حفظ ارزش سرمایه آن‌ها تبدیل شده است و با توجه به اعمال محدودیت‌های اساسی در این حوزه و عدم دسترسی به صرافی‌هایی همچون بایننس، کوکوین، گیت، جمینی و غیره، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش خرید بیت کوین و سایر رمزارزها را می‌توان در صرافی ایرانی اوکی اکسچنج جستجو کرد؛ چراکه این صرافی با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خویش توانسته‌ است محبوبیت قابل توجهی را در میان تریدرها به دست آورد و اگر شما هم به دنبال روشی امن برای خرید چنین دارایی با ارزشی می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به صرافی اوکی اکسچنج سر بزنید و از خدمات کم‌نظیر این مجموعه کاملا ایرانی لذت ببرید.

منبع: موج نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
blogma uturn